Biblioteka Publiczna

Adres

ul. Plac ks. Abp. Bronisława Dąbrowskiego 6A

62-580 Grodziec

Telefon

(063) 248 50 49

Stanowiska

Kierownik

Rejestr instytucji kultury

Rejestr instytucji kultury, dla których organizatorem jest Gmina Grodziec prowadzony jest na podstawie art. 14 ust.1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t. j.: Dz. U. z 2012 r. poz. 406 ), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189).

I. Rejestr instytucji kultury, dla których organizatorem jest Gmina Grodziec prowadzony jest przez Sekretarza Gminy Grodziec w Urzędzie Gminy Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec, tel. 63 248 55 00, mail: ug@grodziec.pl.

II. Zgodnie z § 10 - 13 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury:

1. Rejestr, informację o rejestrze oraz sposobie udostępniania danych w nim zawartych zamieszcza się w Biuletynie informacji Publicznej na stronie organizatora.
2. Dane zawarte w rejestrze udostępnia się przez:
1) otwarty dostęp do zawartości rejestru;
2) wydanie odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej.

3. Udostępnianie danych zawartych w rejestrze w formie, o której mowa w ust.2 pkt1, jest bezpłatne i odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej organizatora.

4. Każdy ma prawo przeglądać w godzinach urzędowych akta rejestrowe oraz księgi rejestrowe instytucji kultury.

5. Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje urzędowo poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.

6. Odpis z rejestru instytucji kultury może być pełny lub skrócony.

7. Odpis pełny zawiera treść wszystkich wpisów dokonanych w księdze rejestrowej.

8. Odpis skrócony zawiera treść aktualnych wpisów dokonanych w rejestrze.

9. Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.

10. Odpis może być przesłany również w postaci dokumentu elektronicznego.

III. Zgodnie z art. 4 ustawy o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006r. (t.j.: Dz. U. z 2012r., poz. 1282 ze zm.) wydanie poświadczonego odpisu podlega opłacie skarbowej w wysokości 5 zł od każdej pełnej lub zaczętej strony.

Opłatę skarbową należy uiścić na konto Urzędu Gminy Grodziec : Bank Spółdzielczy w Koninie, Oddział Grodziec Nr 48 8530 0000 0600 0185 2000 0002 lub w kasie Urzędu.

Załączniki

Dokumenty

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 maja 2008 13:15
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 11643
15 lipca 2021 11:48 (Radosław Matecki) - Dodanie załącznika.
15 lipca 2021 11:48 (Radosław Matecki) - Usunięcie załącznika.
15 lipca 2021 11:47 (Radosław Matecki) - Aktualizacja załącznika.
Zatrzymaj banner przewijany