Wniosek od osoby posiadającej interes prawny w urzędowym potwierdzeniu określonych faktów (okazanie do wglądu oryginału dokumentu świadczącego o interesie prawnym i dołączenie jego kserokopii do podania) oraz dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
Biuro ewidencji ludności pok. Nr 1
tel. 63 2485500 w.35
-Wydanie zaświadczenia na wniosek podlega opłacie skarbowej w wysokości 17zł.
Obowiązek wniesienia opłaty powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia (dowód opłaty stanowi załącznik do wniosku)
Opłatę skarbową można uiścić w formie gotówkowej w kasie Urzędu Gminy lub bezgotówkowej na rachunek bankowy nr: BS O/Grodziec 48 8530 0000 0600 0185 2000 0002.
- 17zł od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (od każdego stosunku pełnomocnictwa), gdy strona działa przez pełnomocnika.
Składający wniosek lub pełnomocnictwo jest zobowiązany dołączyć dowód zapłaty, albo uwierzytelnioną kopię zapłaty nie później niż w ciągu 3 dni od chwili powstania obowiązku jej zapłaty, tzn. od dnia złożenia wniosku lub dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa.
Termin załatwienia sprawy wynosi 7 dni od daty wpływu podania.
Odmowa wydania zaświadczenia, lub odmowa wydania zaświadczenia o żądanej treści następuje w drodze postanowienia.
- ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności
- ustawa z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
Od postanowienia przysługuje stronie prawo wniesienia zażalenia do Wojewody Wielkopolskiego, w terminie 7 dni od daty jego doręczenia. Zażalenie wnosi się za pośrednictwem Wójta Gminy Grodziec.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Grodziec