Zmiana wpisu w rejestrze działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

  • pisemny wniosek o dokonanie zmiany w rejestrze działalności regulowanej wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
  • dowód uiszczenia opłaty skarbowej za dokonanie zmiany wpisu w rejestrze działalności regulowanej;
  • pełnomocnictwo - w przypadku ustalenia pełnomocnika (oryginał lub urzędowo poświadczony odpis) wraz z dowodem uiszczenia stosownej opłaty.

Miejsce złożenia dokumentów

Referat Gospodarki Komunalnej – pokój nr 10

Sekretariat Urzędu Gminy Grodziec – pokój nr 7

Opłaty

Zmiana wpisu w rejestrze działalności regulowanej podlega opłacie skarbowej - dowód uiszczenia opłaty należy dołączyć do wniosku o dokonanie zmiany wpisu. Zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1000 z późn. zm.) oraz załącznikiem do tej ustawy:

  • część I, ust. 37 - wysokość opłaty skarbowej za dokonanie zmiany w rejestrze działalności regulowanej w zakresie rozszerzenia zakresu działalności wynosi 25 zł;
  • część IV - wysokość opłaty skarbowej za złożenie dokumentu stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpis, wypis lub kopia - od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury) wynosi 17,00 zł.
 

Termin i sposób załatwienia

W terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej.

Podstawa prawna

·         art. 9ba ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach

Tryb odwoławczy

  • Zmiana wpisu do rejestru działalności regulowanej wydawana jest w formie zaświadczenia od którego nie służy odwołanie.

Inne informacje

Wpisu do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się na pisemny wniosek przedsiębiorcy. Zgodnie z art. 9ba ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w przypadku zmiany danych wpisanych do rejestru przedsiębiorca jest obowiązany złożyć wniosek o zmianę wpisu w rejestrze w terminie 14 dni od dnia, w którym nastąpiła zmiana tych danych.

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Gospodarki Komunalnej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Irena Rożewska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 lipca 2020 14:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Matecki
Ilość wyświetleń: 607
04 kwietnia 2022 11:13 (Radosław Matecki) - Dodanie załącznika.
04 kwietnia 2022 11:13 (Radosław Matecki) - Dodanie załącznika.
04 kwietnia 2022 11:13 (Radosław Matecki) - Usunięcie załącznika.
Zatrzymaj banner przewijany