Inne zamówienia

Zaproszenie do składania ofert dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000,00 euro - Dostawa tonerów oryginalnych i zamiennych do drukarek i kserokopiarek

Grodziec, dnia 2 grudnia 2020 roku

IP.271.2.28.2020

 

 

Zaproszenie do składania ofert

dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000,00 euro

 

W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000,00 euro Wójt Gminy Grodziec zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie zamówienia obejmującego:

dostawę tonerów, tuszy oraz bębnów oryginalnych i zamiennych do drukarek i kserokopiarek określonych w formularzach asortymentowo-cenowych wyszczególnionych w załączniku nr 1 i załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia, po cenach określonych w ofercie Wykonawcy zamówienia dla następujących jednostek organizacyjnych Gminy Grodziec i instytucji kultury:

- Urząd Gminy Grodziec

- Szkoła Podstawowa w Grodźcu

- Przedszkole Samorządowe w Grodźcu

- Szkoła Podstawowa w Królikowie

- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodźcu

- Biblioteka Publiczna Gminy Grodziec. 


I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie Zamawiającemu tonerów, tuszy oraz bębnów do drukarek i kserokopiarek w asortymencie i ilości zgodnej z zapotrzebowaniem złożonym drogą pisemną, telefoniczną bądź mailową.
  2. Zamówione artykuły winny być dostarczone transportem własnym Wykonawcy do siedziby Zamawiającego lub wskazanej jednostki organizacyjnej (sekretariatu, pokoju, gabinetu) w nienaruszonych opakowaniach, winny posiadać najwyższą jakość i sprawność oraz umożliwienie sprawdzenia zakupionych materiałów pod względem cenowym, ilościowym i jakościowym w obecności dostarczającego.
  3. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych na własny koszt, z siedziby Zamawiającego. Po przekazaniu zużytych materiałów tzn.  tonerów, tuszy oraz bębnów przez Zamawiającego odpowiedzialność za ich zagospodarowanie ponosi Wykonawca.
  4. Wykonawca po dokonaniu odbioru od Zamawiającego partii zużytych materiałów eksploatacyjnych każdorazowo wystawi i dostarczy Zamawiającemu na własny koszt kartę przekazania odpadu określającą ilość i rodzaj przekazanych odpadów zgodnie z ustawą o odpadach.
  5. W zakresie odbioru i utylizacji odpadów Wykonawca zobowiązany jest do stosowania obowiązujących w tym obszarze przepisów prawa.
  6. Cenę netto przedmiotów zamówienia należy ustalić z uwzględnieniem wszystkich spodziewanych kosztów ponoszonych dla realizacji zamówienia, w tym kosztów dostawy i odbioru zużytych materiałów do i z siedziby Zamawiającego.
  7. Termin dostaw do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
  8. Zamawiający zastrzega, że ilości artykułów wskazanych w załączniku nr 1 – Formularz asortymentowo – cenowy na tusze i tonery oryginalne, i w załączniku nr 2 – Formularz asortymentowo – cenowy na tonery i tusze zamienne do niniejszego zaproszenia są ilościami szacunkowymi  służącymi do skalkulowania ceny oferty.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych towarów oraz dostosowania zamawianego asortymentu w zależności od rzeczywistych potrzeb. Powyższe zmiany nie mogą powodować zmian cen jednostkowych.

 

II. Warunki finansowe

  1. Przez wartość zamówienia należy rozumieć wartość określoną przez Wykonawcę w załączniku nr 1 – Formularz asortymentowo – cenowy na tusze i tonery oryginalne, i w załączniku nr 2 – Formularz asortymentowo – cenowy na tusze i tonery zamienne, która została określona jako suma iloczynów ilości materiałów wskazanych przez Zamawiającego oraz wskazanych przez Wykonawcę cen jednostkowych brutto.
  2. Ilości zakupionych materiałów mogą różnić się od ilości określonych w treści zapytania ofertowego w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający  zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie zakupione ilości materiałów.
  3. Za każdą dostarczoną partię materiałów, zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, Wykonawca wystawi Zamawiającemu odrębne faktury VAT, które będą regulowane przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego.

 

III. Istotne postanowienia

  1. Termin realizacji zamówienia od 01 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku.
  2. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki:
    a) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie;
    b) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.    

                                                                                                      

IV. Kryteria oceny ofert

  1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium najniższej ceny (suma łącznej oferowanej wartości brutto załącznika nr 1 i załącznika nr 2).
  2. Zaoferowane ceny nie ulegają zmianie w okresie trwania umowy.

 

V. Sposób przygotowania oferty

Oferta musi zawierać:

  1. formularz ofertowy,
  2. formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 1),
  3. formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2).

 

VI. Data i miejsce składania ofert

  1. Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 10 grudnia 2020 roku o godzinie 14:00. O dotrzymaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Grodziec.
  2. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec lub e-mailem na adres ug@grodziec.pl.
  3. W toku badania tj. oceny oferty Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert. W przypadku nieudzielenia wyjaśnień przez Wykonawcę oferta zostanie odrzucona.

 

VII. Wybór najkorzystniejszej oferty 

Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.       

                                                                                                                       

VIII. Informacje dodatkowe

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

 

Wójt Gminy Grodziec

/-/ Mariusz Woźniak

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 02.12.2020 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Maria Pięciak, Radosław Matecki
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 grudnia 2020 14:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Matecki
Ilość wyświetleń: 849
18 grudnia 2020 11:28 (Radosław Matecki) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
18 grudnia 2020 11:28 (Radosław Matecki) - Dodanie załącznika [informacja_o_zlozonych_ofertach.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 grudnia 2020 14:56 (Radosław Matecki) - Opublikowanie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany