Inne zamówienia

Zaproszenie do składania ofert dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000,00 zł netto - Dostawa materiałów biurowych

Grodziec, dnia 14 grudnia 2022 roku

IP.271.2.44.2022

 

Zaproszenie do składania ofert
dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000,00 zł netto

 

W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000,00 zł netto Wójt Gminy Grodziec zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie zamówienia obejmującego:

dostawę materiałów biurowych, określonych w formularzu asortymentowo-cenowym wyszczególnionych w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia, po cenach określonych w ofercie wykonawcy zamówienia dla Urzędu Gminy Grodziec.

I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie Zamawiającemu materiałów biurowych w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem złożonym drogą pisemną, telefoniczną bądź mailową.
  2. Zamówione artykuły winny być dostarczone transportem własnym Wykonawcy do siedziby Zamawiającego (sekretariatu, pokoju, gabinetu) w nienaruszonych opakowaniach, winny posiadać najwyższą jakość i sprawność oraz umożliwienie sprawdzenia zakupionych materiałów pod względem cenowym, ilościowym i jakościowym w obecności dostarczającego.
  3. Termin dostaw do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
  4.  Zamawiający zastrzega, że ilości artykułów wskazane w załączniku do niniejszego zaproszenia są ilościami szacunkowymi  służącymi do skalkulowania ceny oferty.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych towarów oraz dostosowania zamawianego asortymentu w zależności od rzeczywistych potrzeb. Powyższe zmiany nie mogą powodować zmian cen jednostkowych.

 

 II. Warunki finansowe

  1. Przez wartość zamówienia należy rozumieć wartość określoną przez Wykonawcę w załączniku nr 1 – Formularzu asortymentowo cenowym, która została określona jako suma iloczynów ilości materiałów wskazanych przez Zamawiającego do wskazanych przez Wykonawcę cen jednostkowych brutto.
  2. Ilości zakupionych materiałów mogą różnić się od ilości określonych w treści zapytania ofertowego w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie zakupione ilości materiałów.
  3. Za każdą dostarczoną partię materiałów biurowych, zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę VAT, która będzie regulowana przelewem na  konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego.

 

III. Istotne postanowienia

  1. Termin realizacji zamówienia od dnia 01 stycznia 2023 roku do dnia 31 grudnia 2023 roku.
  2. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki:
    a) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie;
    b) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.                                                        


IV. Kryteria oceny ofert

  1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium najniższej łącznej ceny.
  2. Zaoferowane ceny nie ulegają zmianie w okresie trwania umowy.


V. Sposób przygotowania oferty

Oferta musi zawierać poprawnie uzupełniony:

  1. formularz ofertowy,
  2. formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 1).

 

VI. Data i miejsce składania ofert

  1. Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 21 grudnia 2022 roku o godzinie 14:00. O dotrzymaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Grodziec.
  2. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec lub e-mailem na adres ug@grodziec.pl.
  3. W toku badania tj. oceny oferty Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonych ofert. W przypadku nieudzielenia wyjaśnień przez Wykonawcę oferta zostanie odrzucona.


VII. Wybór najkorzystniejszej oferty

Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia. 

                                                                                                                               

VIII. Informacje dodatkowe

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

 

z up. Wójta Gminy Grodziec

Radosław Perczyński

Z-ca Wójta Gminy Grodziec

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Grodziec reprezentowana przez Wójta, e-mail: ug@grodziec.pl  tel. +48 63 248 55 00. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się na adres e-mail: iod@comp-net.pl
  2. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
  3. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 3 ustawy o dostępie do informacji publicznej.
  4. Dane osobowe pozyskane będą przechowywane zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym u Zamawiającego.
  5. Niezależnie od postanowień pkt 4, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy.
  6. Dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych osobowych.
  7. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
  8. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
  9. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz umownym. Niepodanie określonych danych będzie skutkowało brakiem możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia.
  10. W niektórych sytuacjach, możemy pozyskiwać dane z innych źródeł, niż bezpośrednio od Państwa. W przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny niż od osób, których dane dotyczą, źródłem danych będą rejestry publiczne, m.in. CEIDG, REGON, KRS.

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 14.12.2022 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Maria Pięciak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 grudnia 2022 13:35
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Matecki
Ilość wyświetleń: 596
12 stycznia 2023 11:41 (Radosław Matecki) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze_oferty_materialy_biurowe.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 grudnia 2022 13:38 (Radosław Matecki) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 grudnia 2022 13:37 (Radosław Matecki) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1_formularz_asortymentowo__cenowy.xls] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany