Zarządzenia

Zarządzenie nr FN.120.65.2019 Wójta Gminy Grodziec w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji

ZARZĄDZENIE Nr FN.120.65.2019

Wójta Gminy Grodziec

z dnia 31 grudnia 2019 roku

 

w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji

 

Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 z późn. zm.) oraz art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. U. z 2016 r.  poz. 1047 ze zmianami) oraz Zarządzenia Nr 0151-68/2007 Wójta Gminy Grodziec z dnia 17 grudnia 2007r.         w sprawie instrukcji regulujących gospodarkę finansową Gminy § 1 pkt 3 – „Instrukcja gospodarki majątkiem trwałym oraz przeprowadzenie i rozliczanie inwentaryzacji”

z a r z ą d z a m

§ 1

Przeprowadzenie inwentaryzacji składników majątkowych w drodze spisu z natury w Urzędzie Gminy Grodziec  przez Komisję Inwentaryzacyjną  w następującym składzie osobowym:

  1. Sylwia Martyna                 -     przewodniczący komisji
  2. Wioletta Fibakiewicz          -     członek komisji
  3. Magdalena Juszczak          -     członek komisji

§ 2

Inwentaryzację należy przeprowadzić zgodnie z wytycznymi Instrukcji gospodarki majątkiem trwałym oraz przeprowadzenia i rozliczania inwentaryzacji zatwierdzonej Zarządzeniem Wójta Gminy Nr 0151-68/2007 z dnia 17 grudnia 2007 roku.

 

§ 3

Inwentaryzacja w formie spisu z natury zostanie przeprowadzona w Urzędzie Gminy Grodziec na dzień 31 grudnia 2019 roku.

§ 4

Inwentaryzacją należy objąć następujące składniki majątkowe:

1)     środki pieniężne w kasie,
2)     środki pieniężne na rachunkach bankowych,
3)     należności i zobowiązania,
4)     wartości niematerialne i prawne,
5)     materiały,
6)     pozostałe aktywa i pasywa.

§ 5

  1. Inwentaryzację składników majątku wymienionych w § 4 pkt. 1.5  należy spisać w arkuszach spisu z natury i porównać z danymi z księgi w formie protokołu.
  2. Inwentaryzację składników majątku wymienionych w § 4 pkt. 2,3 należy przeprowadzić w drodze uzyskania potwierdzenia sald.
  3. Inwentaryzację składników majątku wymienionych w § 4 pkt. 4,6 należy przeprowadzić w drodze weryfikacji dokumentów z zapisami w księgach.

 

§ 6

Zobowiązuję komisję do:

  1. Przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych.
  2. Przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem Gminy, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie.
  3. Dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych.
  4. Sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji.
  5. Przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo-księgowego    w terminie pięciu dni po zakończeniu spisu.

§ 7

Członków Komisji czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji zgodnie ze stanem faktycznym.

§ 8

Wykonanie Zarządzenia powierzam Skarbnikowi Gminy.

§ 9

Zarządzenie obowiązuje z dniem podjęcia.

 

Wójt Gminy Grodziec

/-/ Mariusz Woźniak

 

 

Otrzymują do wykonania:

  1. Sylwia Martyna  …………………….........
  2. Wioletta Fibakiewicz ……………………….
  3. Magdalena Juszczak…………………………

 

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 31.12.2019 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aleksandra Musiałowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 maja 2020 09:47
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Matecki
Ilość wyświetleń: 1209
18 maja 2020 09:47 (Radosław Matecki) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany