Grodziec, 2013-04-11
RG.271.1.2013
Grodziec: Obsługa bankowa budżetu Gminy Grodziec i jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2013-2015.
Numer ogłoszenia: 142762 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodziec , ul. Główna 17, 62-580 Grodziec, woj. wielkopolskie, tel. 63 2485500 w. 25, faks 63 2485500 wew. 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Grodziec i jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2013-2015..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bankowa obsługa budżetu obejmuje: 1) Urząd Gminy w Grodźcu 2) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodźcu 3) Zespół Szkół w Grodźcu 4) Szkoła Podstawowa w Królikowie 5) Szkoła Podstawowa w Lipicach 6) Szkoła Podstawowa w Biskupicach 7) Biblioteka Publiczna Gminy Grodziec 8) Przedszkole Samorządowe w Grodźcu 1. Zamawiający zastrzega, że liczba jednostek organizacyjnych może się zmienić w trakcie umowy. 2.Prowadzenie obsługi bankowej będzie polegało (uwzględniając potrzeby wszystkich jednostek)na : a)otwarciu i prowadzeniu rachunków podstawowych i rachunków pomocniczych(w tym rachunków do obsługi pozyskiwania środków zewnętrznych), z zachowaniem miesięcznego okresu kapitalizacji odsetek od zgromadzonych środków finansowych; b)realizacji poleceń przelewów c)przyjmowaniu wpłat gotówkowych na rachunki podstawowe i inne; d)dokonywaniu wypłat gotówkowych z rachunków zamawiającego i jednostek podległych; e)sporządzaniu wyciągów bankowych z podaniem salda rachunku na każdy dzień roboczy; f) wydawaniu blankietów czeków gotówkowych , ich potwierdzenia; g) sporządzaniu zaświadczeń o prowadzonych rachunkach; h) lokowaniu wolnych środków; i)objęciu systemem bankowości elektronicznej wszystkich obsługiwanych jednostek. System ma obejmować dostawę i instalację urządzeń niezbędnych do obsługi systemu, szkolenie pracowników oraz zapewnienie prawidłowej pracy zainstalowanego systemu. Bank zapewni bezpłatna pomoc techniczną w okresie wdrożeniowym, powdrożeniowym pracownikom Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych pracujących w systemie bankowości elektronicznej. System bankowości elektronicznej powinien umożliwiać w szczególności: - uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na wszystkich rachunkach - przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji - składania poleceń przelewów ze wszystkich rachunków - monitorowanie operacji i sporządzanie z wybranego okresu obsługi szczegółowych wyciągów dla wszystkich operacji - import danych z programów księgowo-płacowych do systemu bankowości elektronicznej - system bankowości elektronicznej będzie umożliwiał równoczesną prace kilku użytkowników - przechowywanie wysłanych przelewów w archiwum systemu przez okres 5 lat - zbiorcze podpisywanie grupy przelewów j) Wykonawca utworzy oddział lub punkt filialny na tereniem. Grodziec w terminie 30 dni od daty podpisania umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)zapewnienie usługi elektronicznego systemu rozliczeń ELIXIR b)możliwość deponowania wolnych środków pieniężnych powyżej 100 000,00zł z głównego rachunku budżetu gminy na lokaty terminowe typu overnight (lokaty nocne) oraz weekendowe; c)udostępnienie usługi systemu bankowości elektronicznej w każdej jednostce organizacyjnej, umożliwiając dokonywanie przelewów oraz uzyskanie informacji o stanie rachunku; d)dokonywanie zestawienia operacji na rachunkach na zakończenie dnia i udostępnienie tego zestawienia w formie wyciągu bankowego Zamawiającego w dniu następnym do godz.11.00; e)rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich; f)wielkość prowizji i opłat oraz stałego wskaźnika K od oprocentowania środków na rachunkach nie może ulec zmianie w trakcie trwania umowy; g)Bank nie będzie pobierał: - innych niż określone w przedstawionej ofercie prowizji ani opłat z tytułu prowadzenia rachunków; - prowizji ani opłat za realizację polecenia przelewu wydanego przez Zamawiającego na rachunki prowadzone przez Wykonawcę; - prowizji ani opłat za otwarcie rachunków; - prowizji od kwoty przelewu w związku z poleceniem wydanym przez Zamawiającego; - prowizji ani opłat za wypłatę gotówkową z rachunku zamawiającego na rzecz Zamawiającego; - prowizji ani opłat za wypłatę gotówkową Zamawiającego na rachunek zamawiającego; - prowizji ani opłat za sporządzanie wyciągów bankowych; - prowizji ani opłat z tytułu potwierdzenia stanu salda na rachunkach, otwarcia i zamknięcia rachunków oraz wystawiania zaświadczeń o prowadzeniu rachunków; - innych niż określone w ofercie opłat z tytułu świadczenia usług w systemie bankowości elektronicznej; - opłat od wpłat dokonywanych w kasie banku; - opłat za wydanie kart do podpisu elektronicznego; - opłat za pobranie blankietów czekowych; - opłat i prowizji od zerowania na ostatni dzień roku kalendarzowego sald rachunków jednostek organizacyjnych. h) Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków finansowych na rachunkach w innych bankach.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. Zamawiający zastrzega, że liczba jednostek organizacyjnych oraz ilość rachunków bieżących i pomocniczych może się zmienić w trakcie trwania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodziec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Gminy Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec - pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 10:00, miejsce:Urząd Gminy Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec - pokój nr 7 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
/-/Piotr Juszczak
Wójt Gminy
_________________________________
Kierownik zamawiającego
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Grodziec