Grodziec, 2014-10-08
RG.271.9.2014
Grodziec: Wyposażenie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Królikowie
Numer ogłoszenia: 333142 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec, woj. wielkopolskie, tel. 63 2485500 w. 25, faks 63 2485500 wew. 22 , strona internetowa www.bip.grodziec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Królikowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Królikowie. Zamówienie realizowane w ramach projektu Gmina Grodziec dla najmłodszych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej). Zamówienie obejmuje zakup sprzętu elektronicznego, natomiast szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera zaproszenie do negocjacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00-6, 32.31.00.00-9, 32.32.12.00-1, 30.23.60.00-2.
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 3 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Zamawiający Gmina Grodziec dwukrotnie już ogłaszała postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na przedmiotowe zadanie. W pierwszym postępowaniu nie złożono oferty na daną część zamówienia, natomiast w drugim postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższyła kwotę jaką Zmawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w danej części. Ze względu na finansowanie zadania ze środków unijnych wykluczona została również przesłanka o zwiększeniu tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Termin realizacji projektu rozpoczyna się od 1 września 2014r. i kończy 30 listopada 2014r. z tego powodu Zamawiający zmuszony jest udzielić zamówienia w cytowanym wyżej trybie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Z-ca Wójta Gminy Grodziec
/-/ Wiesława Szeflińska
___________________________
Kierownik Zamawiającego
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Grodziec