Grodziec, dnia 09.01.2015 r.
RG.271.2.1.2015
………………………………..
pieczęć Zamawiającego
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o wartości zamówienia nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro
na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej zadania
pn. ,,Budowa drogi gminnej w miejscowości Stare Grądy”.
(rodzaj zamówienia: dostawa/usługa/robota budowlana)
Gmina Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec
NIP 665-27-67-564
przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla ww. inwestycji zgodnie z Ustawą Prawo budowlane. Długość odcinka planowanej do budowy drogi to ok. 1900 mb i szer. 4,0 mb wraz z poboczami i odwodnieniem powierzchniowym.
- do 30.06.2015 r.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej:
a) na adres: Gmina Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec
b) w wersji elektronicznej na adres e-mail:piotr.malinowski@grodziec.pl
w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 26.01.2015 r., godz.: 12:00.
Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie zostaną uwzględnione przez Zamawiającego.
Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany formularz oferty
Wójt Gminy Grodziec
/-/ Anna Andrzejewska
…………………………………………………
(pieczęć i podpis osoby występującej
w imieniu Zamawiającego)
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTY
na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej zadania
pn. ,,Budowa drogi gminnej w miejscowości Stare Grądy”.
Nazwa (firma) oraz adres Wykonawcy.
...........................................................................................................................................
...........................................................................................................................................
NIP: ..................................................................................................................................
REGON: ...........................................................................................................................
Numer rachunku bankowego: ..........................................................................................
netto: ....................................................PLN
(słownie: ……………….................................................... .................................................), podatek VAT: .................................... PLN,
brutto: .................................................. PLN
(słownie: ............................................................................................... ..............................).
a) ..........................................................
b) …………………………………………
..........................................................
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej
do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Miejscowość ............................, dnia .......................... roku
PROJEKT Załącznik nr 2
UMOWANR RG.272.2…2015
NA WYKONANIE DOKUMENTACJI
PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ
zawarta w dniu ……………. 2015 roku w Grodźcu pomiędzy :
Gminą Grodziec, reprezentowaną przez Wójta Gminy – Annę Andrzejewską
/Zamawiający/
a
………………zwanym w treści Wykonawca, w imieniu którego występuje : ………………
§ 1
Przedmiotem umowy jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na: budowę drogi gminnej w miejscowości Stare Grądy.
w zakresie: przedmiar, kosztorys inwestorski, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Dokumentacja, o której mowa wyżej ma charakter kompleksowej dokumentacji do uzyskania pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym Wydział Architektury i Budownictwa w Koninie. W razie konieczności dokonania poprawek w dokumentacji w celu uzyskania pozwolenie na budowę Wykonawca dokona ich bez dodatkowej zapłaty.
§ 2
Wybór Wykonawcy nastąpił bez stosowania trybu przewidzianego przez ustawę – Prawo zamówień publicznych (art. 4 pkt 8).
§ 3
Wykonawca zobowiązuje się wykonać na rzecz Zamawiającego projekt budowlany w/w inwestycji w 5-ciu egzemplarzach.
Dokumentacja zostanie sporządzona do dnia 30.06.2015 r.
§ 4
Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć zaktualizowane podkłady geodezyjne.
§ 5
Zamawiający zapłaci Wykonawcy za wykonanie projektu wskazanego w § 1 i 3 kwotę netto – ……. złotych kwota brutto – ……. złotych, (słownie: ……………………………. złotych 00/100).
Zapłata nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od dnia złożenia przez Wykonawcę faktury.
Podstawą do wystawienia faktury będzie protokolarne przekazanie projektu budowlanego Wykonawcy wraz z pozwoleniem na budowę bez zastrzeżeń.
Opłaty skarbowe i administracyjne, opłaty za uzgodnienia, decyzje i itp. ponosi Zamawiający.
Wykonawca przekaże Zleceniobiorcy mapy do celów projektowych oraz potrzebne badania geotechniczne i inne dokumenty w terminie umożliwiającym Wykonawcy wykonanie projektu budowlanego zgodnie z umową.
§ 6
W przypadku odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy Zamawiający może żądać od Wykonawcy kary umownej w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto.
W przypadku przesunięcia terminu realizacji dokumentacji z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną w wysokości 0,01 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki.
W przypadku opóźnienia terminu płatności Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,01% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki.
§ 7
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku dostawca lub Zleceniobiorca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
§ 8
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
§ 9
Sprawy sporne, jakie mogą ewentualnie wyniknąć w trakcie realizacji postanowień umowy, podlegają rozpatrzeniu przez właściwy Sąd dla siedziby Zamawiającego ale w pierwszej kolejności Strony będą dążyły do polubownego rozstrzygnięcia sporu. W wypadkach losowych strony będą działać w porozumieniu.
§ 10
Umowa niniejsza została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa dla Zamawiający i jeden dla Wykonawcy.
§ 11
Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania.
Zleceniodawca: Zleceniobiorca:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Grodziec