Grodziec, dnia 20.11.2017 roku
IP.271.2.39.2017
Zaproszenie do składania ofer
dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000,00 euro
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000,00 euro Wójt Gminy Grodziec zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie zamówienia obejmującego:
Dostawę materiałów biurowych, określonych w formularzu asortymentowo-cenowym wyszczególnionych w załączniku do niniejszego zaproszenia, po cenach określonych w ofercie wykonawcy zamówienia dla Urzędu Gminy Grodziec.
I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie Zamawiającemu materiałów biurowych w i ilości zgodnej z zapotrzebowaniem złożonym drogą pisemną, telefoniczną bądź mailową.
- Zamówione artykuły winny być dostarczone transportem własnym Wykonawcy do siedziby Zamawiającego (sekretariatu, pokoju, gabinetu) w nienaruszonych opakowaniach, winny posiadać najwyższą jakość i sprawność oraz umożliwienie sprawdzenia zakupionych materiałów pod względem cenowym, ilościowym i jakościowym w obecności dostarczającego.
- Termin dostaw do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega, że ilości artykułów wskazane w załączniku do niniejszego zaproszenia są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych towarów oraz dostosowania zamawianego asortymentu w zależności od rzeczywistych potrzeb. Powyższe zmiany nie mogą powodować zmian cen jednostkowych.
II. Warunki finansowe
- Przez wartość zamówienia należy rozumieć wartość określoną przez Wykonawcę w załączniku , która została określona jako iloczyn szacunkowej ilości materiałów wskazanych przez Zamawiającego oraz wskazanych przez Wykonawcę cen jednostkowych.
- Ilości zakupionych materiałów mogą różnić się od ich szacunkowej ilości w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie zakupione ilości materiałów.
- Za każdą dostarczoną partię materiałów biurowych, zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, Wykonawca wystawi Zamawiającemu faktury VAT, które będą regulowane przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
III. Istotne postanowienia
- Termin realizacji zamówienia od dnia 01 stycznia 2018 roku do dnia 31 grudnia 2018 roku.
- O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki:
a) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie;
b) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
IV. Kryteria oceny ofert
- O wyborze oferty decydować będzie kryterium najniższej ceny - przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w niniejszym zaproszeniu do składania ofert.
- Zaoferowane ceny nie ulegają zmianie w okresie trwania umowy.
V. Sposób przygotowania oferty
Oferta musi zawierać:
- pełną nazwę Wykonawcy,
- adres siedziby Wykonawcy,
- cenę oferty zawierającą wszystkie koszty, sporządzoną zgodnie z załączonym formularzem asortymentowo - cenowym.
VI. Data i miejsce składania ofert
- Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 04 grudnia 2017 roku o godzinie 15:30.
O dotrzymaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Grodziec.
- Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec.
VII. Wybór najkorzystniejszej oferty
Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.
Wójt Gminy Grodziec
/-/ Anna Andrzejewska