Przetargi

Zamówienie z wolnej ręki: "Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie Gminy Grodziec za pomocą infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność Oświetlenie Uliczne i Drogowe sp. z o.o.". Znak sprawy: IP.271.1.11.2020

Ogłoszenie nr 550541713-N-2020 z dnia 11.12.2020 r.

Grodziec: Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie Gminy Grodziec za pomocą infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność Oświetlenie Uliczne i Drogowe sp. z o.o. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodziec, Krajowy numer identyfikacyjny 31101908800000, ul. Główna  17, 62-580  Grodziec, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 63 2485500 w. 25, e-mail przetargi@grodziec.pl, faks 63 307 70 05.
Adres strony internetowej (url): www.grodziec.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.grodziec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:  Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie Gminy Grodziec za pomocą infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność Oświetlenie Uliczne i Drogowe sp. z o.o.
Numer referencyjny  IP.271.1.11.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

 

II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

 

 

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych za pomocą infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność Oświetlenie Uliczne i Drogowe sp. z o.o. na terenie gminy Grodziec. Wykonanie czynności eksploatacyjno-konserwacyjnych w celu utrzymania infrastruktury oświetleniowej. Zagwarantowanie dopływu energii elektrycznej do urządzeń świadczących oświetlenie ulic i dróg. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania infrastruktury oświetleniowej.

II.5) Główny Kod CPV: 65320000-2

Dodatkowe kody CPV:

50232100-1,

09300000-2

 

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  67 ust. 1 lit. a ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych za pomocą infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Grodziec z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze może prowadzić wyłącznie jeden Wykonawca, którym jest Oświetlenie Uliczne i Drogowe sp. z o.o. w Kaliszu, ul. Wrocławska 71A, 62-800 Kalisz. Spółka jest właścicielem infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Grodziec i dlatego też usługi oświetlenia ulic i dróg mogą być świadczone tylko przez jeden podmiot. Jednocześnie podkreślenia wymaga fakt. że spółka zarówno zakupu energii elektrycznej na potrzeby świadczonej usługi jak i wyboru wykonawców usług eksploatacyjno-konserwatorskich dokonuje w trybie konkurencyjnym- przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

 

SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Oświetlenie Uliczne i Drogowe sp. z o.o. ,  zarzad@ouid.pl,  ul. Wrocławska 71A,  62-800,  Kalisz,  kraj/woj. wielkopolskie

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 11.12.2020 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aneta Roszak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 grudnia 2020 14:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Matecki
Ilość wyświetleń: 887
11 grudnia 2020 14:44 (Radosław Matecki) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_zamiarze_zawarcia_umowy.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 grudnia 2020 14:44 (Radosław Matecki) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany