RG.341-6/08
Grodziec, 2008-06-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG.341-6/08. Nazwa zadania: Przebudowa drogi gminnej Grodziec – Lądek – Królików -Lipice.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 163, poz. 1164 z p. zm.) Gmina Grodziec zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Grodziec
Ulica Główna 17
62-580 Grodziec
www.grodziec.pl
ug@grodziec.pl
7.45 -15.45
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.grodziec.pl oraz do pobrania pod treścią ogłoszenia
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w Urzędzie Gminy Grodziec. Opłata wynosi 20 PLN.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przebudowa drogi gminnej w istniejącym pasie drogowym na działkach o nr geod. 78, 263, 304 – na długości ok. 2998m mb i szerokości jezdni 4,5 – 5,0m mb oraz szerokości poboczy 2 x 0,75 mb.
Projektowana prędkość 40 km/h, odwodnienie powierzchniowe oraz na odc. 180m do projektowanych wpustów ulicznych – szt. 4.
Wykonanie robót zgodnie z opracowaną dokumentacja techniczną z pominięciem nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej, który będzie wykonany
w odrębnym zleceniu.
Zakres robót objęty zamówieniem:
- roboty pomiarowe – 2,998 km
- roboty przygotowawcze – usunięcie krzewów
- roboty ziemne – wykonanie koryta
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w-a grub. 10 cm – 7 245.00m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna grub. 15 cm – 6 916.00m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna o grub.po zagęszcz.
5 cm – 14 161.00m2
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR-1- w-wa ścieralna grub. 5cm - 13 744,00m2
- wykonanie zjazdów gospodarczych z kruszywa łamanego - 660,00m2
- wykonanie przepustów pod zjazdami rury PE fi 30cm - 126,00m
- wykonanie przepustów pod drogą rury PE fi 50cm - 7,00m
- wykonanie wpustów ulicznych wraz z przykanalikami - 4,00szt
- przykrycie rowu – rury PE – rury fi 30cm - 180,00m
- wbudowanie krawężnika - 234,00mb
- montaż barier sprężystych - 270,00mb
- formowanie poboczy
Szczegółowy zakres zawiera:
dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna, przedmiar robót.
Brak możliwości składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
termin wykonania zamówienia od podpisania umowy do 30 września 2008r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunków składa następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
7) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie oraz wykazu personelu pracowniczego odpowiedzialnego za realizację zamówienia z zadeklarowaniem pracowników do pełnienia funkcji kierownika budowy z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych stosownie do zdeklarowanej roli w realizacji zamówienia (uprawnienia dotyczące branży drogowej, zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). Załącznik nr 7.
8) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Dodatkowo Wykonawca składa następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
2) Projekt umowy – zaakceptowany przez wykonawcę
3) Kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium załączona do oferty.
4) Sporządzenie kosztorysu ofertowego uproszczonego z podaniem cen jednostkowych zgodnego z przedmiarem robót do wyceny, sporządzenie tabeli elementów scalonych.
5) Sporządzenie projektu harmonogramu rzeczowo-finansowego zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku graficznego - spełnia/niespełnia.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający wymaga wniesienie wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000,00 zł słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium CENA |
Waga 100 pkt = 100% |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2008-07-10 do godz.11.30 składania ofert
w siedzibie zamawiającego Gmina Grodziec
Ulica Główna 17
62-580 Grodziec
Pokój nr 7
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2008-07-10, o godz. 12.00
otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego Gmina Grodziec
Ulica Główna 17
62-580 Grodziec
SALA NARAD
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2008-08-08
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie dotyczy
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 132285 dnia 17.06 2008r.
_________________
Wójt Gminy Grodziec
Piotr Juszczak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Grodziec