RG.341-8/08
Grodziec, 2008-10-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG.341-8/08. Nazwa zadania: Dostawa oleju opałowego dla potrzeb grzewczych budynków gminnych: Zespół Szkół w Grodźcu, Szkoła Podstawowa w Biskupicach, Szkoła Podstawowa w Lipicach, Szkoła Podstawowa w Królikowie, Biblioteka Publiczna w Grodźcu, Ośrodek Zdrowia w Grodźcu w sezonie grzewczym 2008/2009.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Gmina Grodziec zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Grodziec
ul. Główna 17
62-580 Grodziec
tel./fax 063/2485500; 063/2485500 wew.22
7:45 do 15:45
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w Urzędzie Gminy Grodziec. Opłata wynosi 20 PLN.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Dostawa oleju opałowego dla potrzeb grzewczych budynków gminnych w sezonie grzewczym 2008/2009:
- Zespół Szkół w Grodźcu w ilości: 74 000 l,
- Szkoła Podstawowa w Biskupicach w ilości: 13 500 l,
- Szkoła Podstawowa w Lipicach w ilości: 11 500 l,
- Szkoła Podstawowa w Królikowie w ilości: 20 000 l,
- Biblioteka Publiczna w Grodźcu w ilości: 6 500 l,
- Ośrodek Zdrowia w Grodźcu w ilości: 14 500 l.
Planowana łączna ilość (dla wszystkich jednostek) oleju wynosi: 140 000 l.
Zamawiający wprowadza prawo opcji dopuszczając możliwość zwiększenia ilości zakupionego paliwa do 10% wskazanej powyżej łącznej ilości, uzależniając to prawo od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków pogodowych.
Wymagania jakościowe dotyczące oleju opałowego są następujące:
- gęstość: w temperaturze 15 stopni C - max 0,860 kg/l (tożsamo w 20 stopniach C - max 0,835 kg/l)
- wartość opałowa - min 42,6 MJ/kg
- temperatura zapłonu - min 56 stopni C
- zawartość siarki - max 0,20%
- lepkość kinetyczna - max 6,00 m2/s
Dostawa oleju będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne lub faksowe pracownika Urzędu Gminy w Grodźcu:
- bezpośrednio do wskazanej jednostki
- do 72 godzin od zgłoszenia
- w ilościach określonych w zgłoszeniu
Brak możliwości składania ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień: 23122100-9 - olej opałowy
E015-1 - dostawy
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Sezon grzewczy 2008/2009 tj. od 01.11.2008r. do 31.10.2009r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunków składa następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) koncesja na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem
3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
8) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - CERTYFIKAT JAKOŚCI OLEJU (świadectwo jakości)
9) Wykaz środków transportowych przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z kserokopiami świadectw dopuszczenia do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych.
10) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Dodatkowo Wykonawca składa następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
2) Projekt umowy - zaakceptowany przez wykonawcę
3) Kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium załączona do oferty.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku graficznego - spełnia/niespełnia.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienie wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000, 00zł; słownie: pięć tysięcy złotych 00/100.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
100%=100 pkt |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2008-10-10 do godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego Gmina Grodziec
ul. Główna 17
62-580 Grodziec
Pokój nr 7
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2008-10-10, o godz. 10:30
w siedzibie zamawiającego Gmina Grodziec
ul. Główna 17
62-580 Grodziec
Sala Narad
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2008-11-08
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie dotyczy
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 247245-2008 dnia 02.10.2008r.
____________________________________
Wójt Gminy Grodziec
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Grodziec