RG.341-6/09
Grodziec, 2009-11-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG.341-6/09. Nazwa zadania: „Dostawa oleju opałowego dla potrzeb grzewczych budynków gminnych: Zespół Szkół w Grodźcu, Szkoła Podstawowa w Biskupicach, Szkoła Podstawowa w Lipicach, Szkoła Podstawowa w Królikowie, Biblioteka Publiczna w Grodźcu, Ośrodek Zdrowia w Grodźcu w sezonie grzewczym 2009/2010”.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm.) Gmina Grodziec zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Grodziec
ul. Główna
62-580 Grodziec
tel./fax 063 2485 500 wew. 22
7.45 - 15.45
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w Urzędzie Gminy Grodziec. Opłata wynosi 20 PLN
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Dostawa oleju opałowego dla potrzeb grzewczych budynków gminnych w sezonie grzewczym 2009/2010:
- Zespół Szkół w Grodźcu w ilości: 74 000 l,
- Szkoła Podstawowa w Biskupicach w ilości: 13 500 l,
- Szkoła Podstawowa w Lipicach w ilości: 11 500 l,
- Szkoła Podstawowa w Królikowie w ilości: 20 000 l,
- Biblioteka Publiczna w Grodźcu w ilości: 6 500 l,
- Ośrodek Zdrowia w Grodźcu w ilości: 14 500 l.
Planowana łączna ilość (dla wszystkich jednostek) oleju wynosi: 140 000 l.
Zamawiający wprowadza prawo opcji dopuszczając możliwość zwiększenia ilości zakupionego paliwa do 10% wskazanej powyżej łącznej ilości, uzależniając to prawo od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków pogodowych.
Wymagania jakościowe dotyczące oleju opałowego są następujące:
- gęstość: w temperaturze 15 stopni C - max 0,860 kg/l (tożsamo w 20 stopniach C - max 0,835 kg/l)
- wartość opałowa - min 42,6 MJ/kg
- temperatura zapłonu - min 56 stopni C
- zawartość siarki - max 0,20%
- lepkość kinetyczna - max 6,00 m2/s
Dostawa oleju będzie odbywać się na zgłoszenie telefoniczne lub faksowe pracownika Urzędu Gminy w Grodźcu:
- bezpośrednio do wskazanej jednostki
- do 72 godzin od zgłoszenia
- w ilościach określonych w zgłoszeniu
Brak możliwości składania ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień: 09135100-5 - olej opałowy
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Sezon grzewczy 2009/2010 tj. od podpisania umowy do 31.10.2010r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający wymaga wniesienie wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium |
Waga |
cena |
100%=100 pkt. |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-11-20 do godz.10.00
w siedzibie zamawiającego:
Gmina Grodziec
ul. Główna 17
62-580 Grodziec
Pokój nr 7
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-11-20, o godz.10.30 otwarcia ofert
w siedzibie zamawiającego:
Gmina Grodziec
ul. Główna 17
62-580 Grodziec
Sala Narad
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-12-19
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr poz. 393316 – 2009 z dnia 2009-11-13
Niniejsze ogłoszenie zostało podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Grodziec oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Grodziec.
Wójt Gminy Grodziec
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Grodziec