Załącznik Nr 1 do
Zarządzenia nr FN.0050.98.2012
Wójta Gminy Grodziec
z dnia 07 września 2012 roku
OGŁOSZENIE
Na podstawie art. 11 oraz art. 13 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 roku Nr 234 poz. 1536 tekst jednolity)
Wójt Gminy Grodziec
ogłasza otwarty konkurs ofert na realizacje zadań publicznych o charakterze gminnym z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym na rzecz mieszkańców Gminy Grodziec w 2012 roku w formie wsparcia pn. Zagospodarowanie czasu wolnego dla dzieci z rodzin dotkniętych lub zagrożonych problemem alkoholowym.
I. Rodzaj zadania
Zadanie będzie polegać na wyrównywaniu szans dla dzieci z rodzin dotkniętych lub zagrożonych problemem alkoholowym.
Zakres zadań obejmuje organizację zajęć pozalekcyjnych dla dzieci i młodzieży.
II. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania
Na realizację zadania przeznacza się środki w kwocie 3 000,00 zł.
III. Zasady przyznawania dotacji
1) Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 roku Nr 234 poz. 1536 tekst jednolity)
2) Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 roku Nr 157, poz. 1240 tekst jednolity).
1) Zagospodarowanie czasu wolnego dla dzieci z rodzin dotkniętych lub zagrożonych problemem alkoholowym, w tym organizacja zajęć pozalekcyjnych, wyżywienie dzieci objętych projektem, zakup pomocy dydaktycznych
1) poniesione przed rozpoczęciem i po zakończeniu okresu realizacji zadania określonego w umowie,
2) nie mające bezpośredniego związku z uzgodnionymi w umowie działania w ramach zadania,
3) uprzednio sfinansowane ze środków budżetu państwa, budżetu Gminy Grodziec lub innych źródeł. Nie możliwe jest podwójne finansowanie wydatku,
4) odsetki i kary,
5) zakup nieruchomości
6) wynagrodzeń członków organizacji ubiegającej się o dotację oraz bieżącej działalności oferenta.
IV. Termin i warunki realizacji zadania
Zadanie należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 21 grudnia 2012 roku. Szczegółowe warunki będą określone w umowie.
V. Miejsce i termin składania ofert, wymagane dokumenty
1) Kopię aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, innego rejestru lub ewidencji, zgodnego z aktualnym stanem faktycznym i prawnym niezależnie od tego, kiedy został wydany, poświadczoną za zgodność z oryginałem, opatrzoną aktualną datą, pieczęcią oraz podpisem osoby upoważnionej do składania oświadczeń woli, w imieniu organizacji pozarządowej lub podmiotu,
2) W przypadku wyboru innego sposobu reprezentacji oferenta niż wynika to z KRS lub innego właściwego rejestru- dokument potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu oferenta.
3) Sprawozdanie merytoryczne i finansowe z działalności organizacji (podmiotu) za rok 2011.
4) Oświadczenie, że wnioskodawca nie jest pozbawiony prawa do otrzymania dotacji budżetowej na skutek przepisów ustawy o finansach publicznych (Dz. U z 2009 roku, Nr 157, poz. 1240).
1) pełną nazwę wnioskodawcy i jego adres
2) tytuł zadania: Zagospodarowanie czasu wolnego dla dzieci z rodzin dotkniętych problemem alkoholowym. - otwarty konkurs ofert
VI. Termin, tryb i kryteria stosowane przy dokonaniu wyboru oferty
1) posiadane przez wnioskodawcę doświadczenie w realizacji podobnych zadań w latach ubiegłych,
2) wiarygodność wnioskodawcy,
3) wykazana efektywność i skuteczność realizowania założonych celów,
4) rodzaj i celowość planowanych kosztów wnioskowanej dotacji,
5) za wkład własny przyjmuje się wyłącznie środki finansowe,
6) w kalkulacji przewidzianych kosztów realizacji zadania należy uwzględnić tylko te rodzaje kosztów, które będą miały potwierdzenie w dokumentach księgowych oferta (umowy, faktury, rachunki). Pozafinansowy wkład własny (prace wolontariuszy, nieodpłatne użyczenie pomieszczeń, sprzętu, zasoby rzeczowe itp.) nie może być przeliczony na własny wkład finansowy i wykazywany jako środki finansowe własne.
VII. Ogólne warunki realizacji zadania publicznego
1) korekty kosztorysu projektu w przypadku przyznania dotacji w wysokości innej niż wnioskowana,
2) złożenia sprawozdania z wykonania zadania publicznego według wzoru określonego Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 roku w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. z 2011 roku Nr 6, poz. 25).
3) dostarczenia na wezwanie pracownika Urzędu Gminy Grodziec oryginałów dokumentów (faktur, rachunków) oraz dokumentacji, o której mowa wcześniej celem kontroli prawidłowości wydatkowania dotacji oraz kontroli prowadzenia właściwej dokumentacji z nią związanej. Powyższa kontrola nie ogranicza prawa do kontroli całości realizowanego zadania pod względem finansowym i merytorycznym.
Załączniki:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Grodziec