Wójt Gminy Grodziec
ul. Główna 17
62-580 Grodziec
Grodziec, 20 lipca 2018 roku
IP.6220.1.2018
O B W I E S Z C Z E N I E
W Ó J TA G M I N Y G R O D Z I E C
Na podstawie art. 10 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U.2017.1257 ze zm.), oraz art. 33 stawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U.2017.1405 ze zm.),
ZAWIADAMIAM
iż zostało zakończone postępowanie wszczęte na wniosek Pana Łukasza Szczepankiewicza zam. Stare Grądy 24, 62-580 Grodziec w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie budynku inwentarskiego o obsadzie 150 DJP na działce numer ewidencyjny 319/4obręb Grady Stare, Gmina Grodziec.
Z dokumentami zgromadzonymi w sprawie strony postępowania mogą zapoznać się osobiście lub przez upoważnionego pisemnie pełnomocnika w Urzędzie Gminy Grodziec- pokój nr 11, w terminie 7 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia - przed podjęciem decyzji przez tutejszy organ.
Wójt Gminy Grodziec
/-/ Anna Andrzejewska
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Grodziec