Komunikaty

Zaproszenie do składania ofert na Usługi integracji społecznej świadczone na rzecz społeczności Gminy Grodziec

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA

 Usługi integracji społecznej świadczone

Na rzecz społeczności GMINY GRODZIEC

 

W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Grodziec uzyskała dotację w wysokości 250.726,00 zł PLN, której część w wysokości  78.570.00 zł PLN  przeznacza na realizację niżej określonych usług.

 

1.      ZAMAWIAJĄCY

Wójt Gminy Grodziec (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.

 

2.      SPOTKANIE INFORMACYJNE

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się  w Urzędzie Gminy w Grodźcu ( Sala narad), dnia 30.06.2008r. o godzinie  13ºº.

 

3.      PROCEDURA

Zgodnie z §3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

 

4.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓŁOWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI)

 

OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Jeżeli Oferent pragnie złożyć ofertę na więcej niż jedną część, jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert techniczno-finansowych na każdą cześć. Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych wariantowych.

 

 

Część I

 

Zamawiający zaprasza do składania ofert na świadczenie   łączonych usług integracji społecznej  na rzecz osób starszych, dzieci i młodzieży oraz rodzin poprzez:

 

uruchomienie usług w Centrum Aktywności Lokalnej w zakresie:

- zagospodarowania czasu wolnego dzieci i młodzieży, rodzin  i osób starszych;

- utworzenia kół  zainteresowań w zależności od zapotrzebowania;

       - wzmacniania więzi rodzinnych oraz aktywizacja i integracja międzypokoleniowa rodzin
         poprzez  rozwijanie zainteresowań ;

       - pomocy i mobilizacji do nauki dzieci i młodzieży;

       - promocja zdrowego i higienicznego stylu życia;

       - upowszechniania dziedzictwa kulturowego i lokalnej tradycji,

       - działania na rzecz integracji międzypokoleniowej,

       - organizacja imprez okolicznościowych z udziałem różnych grup wiekowych,

       -  rozwój świadomości  społeczeństwa obywatelskiego,

       - działania podtrzymujące sprawność fizyczną i intelektualną osób w różnych

         kategoriach wiekowych,

Warunki realizacji usług przedstawiono w załączniku nr 1

 

Na realizację w/w usług  Zamawiający przeznacza w 2008 roku kwotę nieprzekraczającą 53.858,00 zł

 

Część II

 

Zamawiający zaprasza do składania ofert na świadczenie usług integracji społecznej na rzecz dzieci i młodzieży mających na celu wsparcie wszechstronnego rozwoju dzieci w wieku szkolnym oraz wyrównywanie szans edukacyjnych i życiowych poprzez:

 

a)      zorganizowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży w okresie wzmożonych prac polowych poprzez zorganizowanie półkolonii letnich w miesiącu sierpniu 2008 roku;

 

b)     zorganizowanie dla dzieci i młodzieży aktywnych form spędzania czasu wolnego w formie pozalekcyjnych  zajęć sportowo-rekreacyjnych, oraz rozwijanie młodzieżowych drużyn pożarniczych w okresie od lipca do grudnia 2008 roku;

 

c)      zorganizowanie spotkania integracyjnego z udziałem dzieci niepełnosprawnych w miesiącu grudniu 2008 roku;

 

     Warunki realizacji usług przedstawiono w załączniku nr 1

 

Na realizację w/w usług  Zamawiający przeznacza kwotę nieprzekraczającą 16.360,00 zł

 

Część III

 

Zamawiający zaprasza do składania ofert na świadczenie usług integracji społecznej na rzecz rodzin mających na celu aktywizację i wspomaganie rodzin w celu integracji ze środowiskiem lokalnym , wzmocnienie więzi rodzinnych  oraz wspomagania rodzin w zagospodarowaniu czasu wolnego poprzez:

 

a)      uruchomienie specjalistycznego poradnictwa rodzinnego: prawnego, psychologicznego, pedagogicznego w kilku miejscowościach Gminy Grodziec w okresie od września do grudnia 2008 roku.

 

b)     zorganizowanie festynu rodzinnego w sierpniu 2008 roku.

 

Warunki realizacji usług przedstawiono w załączniku nr 1

 

Na realizację w/w usług  Zamawiający przeznacza kwotę nieprzekraczającą 8.352,00 zł w tym na festyn rodzinny w wys. nie przekraczającej 3.000,00zł PLN

 

 

5.      UPRAWNIENI USŁUGODAWCY

Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:

1.      Organizacje pozarządowe (NGOs)

2.      Organizacje kościelne

3.      Prywatni usługodawcy: firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,

4.      Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze

5.      Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne,

 

6.      KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ

 

1.      w odniesieniu do części I

a.      zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług ,

b.      dysponowanie odpowiednią bazą lokalową (min. 70 m2) z dostępem do sanitariatów,

c.      zaangażowanie osób z odpowiednimi kwalifikacjami i przygotowaniem do prowadzenia zajęć,

d.      przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć

 

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

 

·         Oświadczenie o posiadaniu pomieszczenia z wymaganym wyposażeniem

·         CV personelu mającego realizować usługi

·         Plan działania placówki

 

2.      w odniesieniu do Części II ( pkt. a )

a.      zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług

b.      dysponowanie odpowiednią bazą lokalową , zapleczem kuchennym i toaletą,

c.      dysponowanie min. 1 osobą z wykształceniem wyższym kierunek pedagogika lub pokrewne

d.      przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć

 

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

 

·         Oświadczenie o posiadaniu pomieszczenia z wymaganym wyposażeniem

·         CV personelu mającego realizować usługi

·         Oświadczenie o zgłoszeniu placówki w Kuratorium Oświaty innych wymaganych instytucjach

 

3.      w odniesieniu do Części II ( pkt.  b)

 

a.      zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług

b.      dysponowanie odpowiednią bazą lokalową , zabezpieczonym terenem

c.      dysponowanie min. 1 osobą z wykształceniem wyższym kierunek pedagogika lub pokrewne oraz min. 2 letnim doświadczeniem w pracy z młodzieżą oraz min. 1 osobą z wykształceniem wyższym  kierunek wychowanie fizyczne oraz min. 2 letnim doświadczeniem w pracy z młodzieżą

d.      przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć

 

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

.

·         Oświadczenie o posiadaniu pomieszczenia z wymaganym wyposażeniem

·         CV personelu mającego realizować usługi

 

 

4.      w odniesieniu do Części II ( pkt.  c)

 

a.      zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług

b.      dysponowanie odpowiednią bazą lokalową , zabezpieczonym terenem

c.      zaangażowanie osób z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem

d.      przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć

 

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

.

·         Oświadczenie o posiadaniu pomieszczenia z wymaganym wyposażeniem

·         CV personelu mającego realizować usługi

 

5.      w odniesieniu do Części III ( pkt.  a )

 

a.      zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług

b.      dysponowanie odpowiednią bazą lokalową

c.      zaangażowanie osób z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem

d.      przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć

 

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

.

·         Oświadczenie o posiadaniu pomieszczenia z dostępem do sanitariatów

·         CV personelu mającego realizować usługi

 

6.      w odniesieniu do Części III ( pkt.  b)

 

a.      zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług

b.      dysponowanie odpowiednią bazą lokalową , zabezpieczonym terenem

c.      zaangażowanie osób z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem

d.      przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć

 

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

.

·         Oświadczenie o posiadaniu pomieszczenia, terenu  z wymaganym wyposażeniem

·         CV personelu mającego realizować usługi

 

Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. spodziewanych rezultatów oferowanych usług, sposobu monitorowania ich osiągnięcia, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.

 

 

7.      PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT

 

SKŁADANIE OFERT

a)      Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty ( decyduje data wpływu) do Urzędu Gminy  w  Grodźcu , ul. Główna 17 ; 62-580 Grodziec w terminie do 4 lipca  2008 r.

b)      Oferta winna być ważna przez co najmniej 30 dni od daty określonej w pkt. a)

c)      Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem

„Oferta na świadczenie usług:

      1. Uruchomienie usług w Centrum Aktywności Lokalnej

 

 2. Zorganizowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży w okresie wzmożonych prac polowych poprzez zorganizowanie półkolonii letnich w miesiącu sierpniu 2008 roku;

 

3. Zorganizowanie dla dzieci i młodzieży aktywnych form spędzania czasu wolnego w formie pozalekcyjnych  zajęć sportowo-rekreacyjnych, oraz rozwijanie młodzieżowych drużyn pożarniczych w okresie od lipca do grudnia 2008 roku;

 

4. Zorganizowanie spotkania integracyjnego z udziałem dzieci niepełnosprawnych w miesiącu grudniu 2008 roku;

 

 

5. Uruchomienie specjalistycznego poradnictwa rodzinnego: prawnego, psychologicznego, pedagogicznego w kilku miejscowościach Gminy Grodziec w okresie od września do grudnia 2008 roku.

 

6. Zorganizowanie festynu rodzinnego w sierpniu 2008 roku.

 

 

 

ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.

 

OCENA OFERT

1.      Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

a.      Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6

b.      Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert).
Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.

c.      Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne),

2.      Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 2  tygodni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.

3.      Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

4.      Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.

 

8.      KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z p. Beatą Nowicką – Sekretarzem Gminy , pokój nr 15, tel. 063 2485500, e-mail  ug@grodziec.pl

 

9.      ZAŁĄCZNIKI

1.      Formularz Oferty

2.      Wzór Umowy/porozumienia

3.      Wzór Sprawozdania

4.      Koszty podlegające finansowaniu

           5.   Wzór listu intencyjnego

 

 

                                                                             Wójt Gminy

 

                                                                          /-/ Piotr Juszczak

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 20.06.2008
Dokument wytworzony przez: Beata Nowicka
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Beata Nowicka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 czerwca 2008 15:09
Dokument wprowadzony do BIP przez: Joanna Rowińska
Ilość wyświetleń: 3754
20 czerwca 2008 15:11 (Joanna Rowińska) - Dodanie załącznika.
20 czerwca 2008 15:11 (Joanna Rowińska) - Dodanie załącznika.
20 czerwca 2008 15:09 (Joanna Rowińska) - Utworzenie dokumnetu.
Zatrzymaj banner przewijany