Komunikaty

Zaproszenie do składania ofert na usługi świadczone w ramach Biura Centrum Aktywności Lokalnej dla mieszkańców Gminy Grodziec

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA

 Usługi świadczone w ramach Biura Centrum Aktywności Lokalnej

dla mieszkańców Gminy Grodziec

 

W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Grodziec uzyskała dotację w wysokości 250.726,00 zł PLN, której część w wysokości  82.300,00 zł. PLN  przeznacza na realizację niżej określonej usługi.

 

1.      ZAMAWIAJĄCY

Wójt Gminy Grodziec (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.

 

2.      SPOTKANIE INFORMACYJNE

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się  w Urzędzie Gminy w Grodźcu (Sala narad), dnia 8.12.2008r. o godzinie  13ºº.

 

3.      PROCEDURA

Zgodnie z §3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

 

4.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Jeżeli Oferent pragnie złożyć ofertę na więcej niż jedną część, jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert techniczno-finansowych na każdą cześć. Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych wariantowych.

 

 

Część I

 

Zamawiający zaprasza do składania ofert na świadczenie łączonych usług integracji społecznej  na rzecz osób starszych, dzieci i młodzieży oraz rodzin poprzez:

 

realizację usług w Biurze Centrum Aktywności Lokalnej w 2009 roku w zakresie:

¾    zagospodarowania czasu wolnego dzieci i młodzieży, rodzin  i osób starszych;

¾    utworzenia kół  zainteresowań w zależności od zapotrzebowania;

¾    wzmacniania więzi rodzinnych oraz aktywizacja i integracja międzypokoleniowa rodzin poprzez  rozwijanie zainteresowań ;

¾    pomocy i mobilizacji do nauki dzieci i młodzieży;

¾    promocja zdrowego i higienicznego stylu życia;

¾    upowszechniania dziedzictwa kulturowego i lokalnej tradycji,

¾    działania na rzecz integracji międzypokoleniowej,

¾    rozwój świadomości  społeczeństwa obywatelskiego,

¾    działania podtrzymujące sprawność fizyczną i intelektualną osób w różnych kategoriach wiekowych,

 

Warunki realizacji usług :

·         usługi mogą być kontynuacją dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę lub też dotyczyć usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów(odbiorców) - usługi muszą zawierać elementy innowacyjne;

·         wskazane partnerstwo społeczne oraz zaangażowanie rodzin/odbiorców usług przy ich realizacji;

·         tytuły projektów: należy podać nazwę przedsięwzięcia;

·         cel realizowanych usług:  wsparcie integracji międzypokoleniowej poprzez rozwój usług na rzecz osób starszych, dzieci i młodzieży oraz rodzin oraz w celu pomocy, aktywizacji i integracji osób starszych;

·         miejsce realizacji usług: baza lokalowa z odpowiednim wyposażeniem oraz z dostępem do sanitariatów;

·         odbiorcy usług: dzieci i młodzież, rodziny, osoby starsze , mieszkańcy z terenu gminy Grodziec;

·          zakres usług: powinien uwzględniać m. in. elementy takie jak: cykliczne,  raz na tydzień, codziennie,  spotkania warsztatowe w bazie lokalowej odpowiednio przystosowanej do realizacji usługi z zapleczem sanitarnym, prowadzone przez lokalnych twórców ludowych, instruktorów posiadających określone umiejętności  do poprowadzenia zajęć umożliwiających rozwijanie u uczestników określonych zainteresowań, przekazywanie lokalnych tradycji oraz promujących zdrowy styl życia i podnoszących kondycję fizyczną rodzin;

·          zakładane rezultaty :

-           zwiększenie poziomu aktywności lokalnej społeczności ( dzieci i młodzieży, rodzin i osób starszych) na rzecz współorganizowania czasu wolnego  (wskaźnik- wykaz osób/odbiorców usług biorących udział w organizowaniu imprez potwierdzony podpisem);

-           zwiększenie poziomu integracji środowiskowej, międzypokoleniowej, więzi rodzinnych (wskaźnik – liczba odbiorców usługi potwierdzona listą obecności oraz ankiety badające poziom zadowolenia odbiorców usługi lub inne dowody);

·         usługodawcę zobowiązuje się do:

o        ekonomiczności i efektywności świadczonej usługi;

o        zapewnienia wysokiej jakości usługi;

o        promocji usługi na terenie Gminy Grodziec i powiatu konińskiego;

o        udokumentowania realizacji usługi w postaci np.: kroniki, filmu na płycie CD i innej).

·         trwałość projektu: wskazane jest by usługi były kontynuowane po zakończeniu realizacji projektu w ramach PIS.

·         Czas realizacji usługi: w okresie od stycznia do grudnia  2009 roku.

 

 

Na realizację w/w usługi zamawiający przeznacza w 2009 roku kwotę nieprzekraczającą 82.300,00 zł

 

 

 

5.      UPRAWNIENI USŁUGODAWCY

Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:

1.      Organizacje pozarządowe (NGOs)

2.      Organizacje kościelne

3.      Prywatni usługodawcy: firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,

4.      Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze

5.      Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne,

 

6.      KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ

 

1.      w odniesieniu do części I

a.      zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług ,

b.      dysponowanie odpowiednią bazą lokalową z dostępem do sanitariatów,

c.      zaangażowanie osób z odpowiednimi kwalifikacjami i przygotowaniem do prowadzenia zajęć,

d.      przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć

 

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:

 

·         Oświadczenie o dysponowaniu pomieszczeniem z wymaganym wyposażeniem

·         CV personelu mającego realizować usługi

·         Plan działania placówki

 

 

Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji nt. spodziewanych rezultatów oferowanych usług, sposobu monitorowania ich osiągnięcia, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.

 

 

7.      PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT

SKŁADANIE OFERT

a)      Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty ( decyduje data wpływu) do Urzędu Gminy  w  Grodźcu , ul. Główna 17 ; 62-580 Grodziec w terminie do 19 grudnia  2008 r.

b)      Oferta winna być ważna przez co najmniej 30 dni od daty określonej w pkt. a)

c)      Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem

„Oferta na świadczenie usług:

      1. Realizacja usług w Biurze Centrum Aktywności Lokalnej

ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.

 

OCENA OFERT

1.      Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

a.      Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6

b.      Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert).
Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.

c.      Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne),

2.      Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu (1) tygodnia od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.

3.      Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

4.      Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.

 

8.      KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z p. Beatą Nowicką – Sekretarzem Gminy , pokój nr 15, tel. 063 2485500, e-mail  ug@grodziec.pl

 

9.      ZAŁĄCZNIKI

1.      Formularz Oferty

2.      Wzór Umowy/porozumienia

3.      Wzór Sprawozdania

4.      Koszty podlegające finansowaniu

           5.   Wzór listu intencyjnego

 

 

                                                                                                                                                                                                           Wójt Gminy

 

                                                                                    /-/  Piotr Juszczak

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 05.12.2008 r.
Dokument wytworzony przez: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Danuta Mikołajczyk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 grudnia 2008 14:34
Dokument wprowadzony do BIP przez: Joanna Rowińska
Ilość wyświetleń: 4849
05 grudnia 2008 14:34 (Joanna Rowińska) - Utworzenie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany