Grodziec dn. 08.06.2009r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA
Usługi integracji społecznej świadczone
Na rzecz społeczności GMINY GRODZIEC
W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Grodziec uzyskała dotację w wysokości 250.726,00 zł PLN, której część w wysokości 9.000.00 zł PLN przeznacza na realizację niżej określonej usługi.
1. ZAMAWIAJĄCY
Wójt Gminy Grodziec (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie usługi integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usługi opisanej poniżej.
2. SPOTKANIE INFORMACYJNE
Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się w Urzędzie Gminy w Grodźcu ( Sala narad), dnia 15.06.2009r. o godzinie 13ºº.
3. PROCEDURA
Zgodnie z §3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 233 poz. 1655) wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓŁOWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI)
OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych wariantowych.
USŁUGI DLA DZIECI I MŁODZIEŻY
Zamawiający zaprasza do składania ofert na świadczenie usług integracji społecznej na rzecz dzieci i młodzieży mających na celu wsparcie wszechstronnego ich rozwoju, zapobiegania niedostosowaniu społecznemu, wyrównywania szans edukacyjnych i życiowych oraz rozwoju zainteresowań poprzez
Część I: zorganizowanie czasu wolnego o charakterze kulturalno-sportowym dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Grodziec w okresie wzmożonych prac polowych.
Warunki realizacji usług:
· usługi mogą być kontynuacją dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę lub też dotyczyć usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów (odbiorców) - usługi muszą zawierać elementy innowacyjne;
· wskazane partnerstwo społeczne oraz zaangażowanie rodzin/odbiorców usług przy ich realizacji;
· tytuły projektów: należy podać nazwę planowanych usług/przedsięwzięcia;
· cel realizowanych usług:
- zagospodarowanie czasu wolnego dzieci i młodzieży w okresie wzmożonych prac polowych;
- międzyśrodowiskowa integracja dzieci i młodzieży poprzez zajęcia o charakterze kulturalno - sportowym
- promocja zdrowego i higienicznego stylu życia;
- upowszechnianie dziedzictwa kulturowego i lokalnej tradycji,
· miejsce realizacji usług: baza lokalowa z odpowiednim wyposażeniem oraz z dostępem do sanitariatów i zaplecza kuchennego;
· odbiorcy usług: dzieci i młodzież z terenu gminy Grodziec;
· zakres usług: organizacja zajęć o charakterze kulturalno – sportowym dla 2 grup po 45 osób (dzieci i młodzież) z terenu gminy Grodziec przez okres 14 dni, zapewnienie wyżywienia (minimum dwa posiłki dziennie) dla uczestników i odpowiedniej kadry z uprawnieniami do opieki nad dziećmi (czynni nauczyciele lub osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje). Zajęcia mają odbywać się minimum 6 godzin dziennie, połączone z wyjazdami poza teren gminy;
· zakładane rezultaty :
- zwiększenie poziomu aktywności lokalnej dzieci na rzecz współorganizowania czasu wolnego (wskaźnik- wykaz osób/odbiorców usług potwierdzony podpisem);
- zwiększenie świadomości dzieci w zakresie zdrowego stylu życia;
- zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w okresie wzmożonych prac polowych
· usługodawcę zobowiązuje się do:
o ekonomiczności i efektywności świadczonej usługi;
o zapewnienia wysokiej jakości usługi;
o promocji usługi na terenie Gminy Grodziec i powiatu konińskiego;
o udokumentowania realizacji usługi w postaci np.: sprawozdania i fotografii.
· trwałość projektu: wskazane by usługi były kontynuowane po zakończeniu realizacji projektu w ramach PIS
· czas realizacji usługi: lipiec – sierpień 2009
Łączna kwota dostępna na realizacje w/w usługi nie może przekroczyć 9 000,00 zł.
Zamawiający zastrzega sobie prawo podziału środków pomiędzy w/w usługę w trakcie rozpatrywania ofert przez Komisję Konkursową.
Usługodawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie informacji na temat sposobu monitorowania realizacji usług, przewidywanych działań informacyjnych, jak również informacji dotyczących zapewnienia trwałości podejmowanych działań.
Podstawą płatności na rzecz usługodawcy będzie rzeczywiście zrealizowana liczba jednostek zdefiniowanych jako: godzina usług
5. UPRAWNIENI USŁUGODAWCY
Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:
1. Organizacje pozarządowe (NGOs)
2. Organizacje kościelne
3. Prywatni usługodawcy: firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,
4. Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze
5. Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst
i i podległe jednostki organizacyjne,
6. KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ
1. w odniesieniu do Części I
a. zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług
b. dysponowanie odpowiednią bazą lokalową , zapleczem kuchennym i toaletą,
c. dysponowanie min. 1 osobą z wykształceniem wyższym kierunek pedagogika
lub pokrewne
d. przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć
Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia:
· Oświadczenie o posiadaniu pomieszczenia z wymaganym wyposażeniem
· CV personelu mającego realizować usługi
· Oświadczenie o zgłoszeniu placówki w Kuratorium Oświaty innych wymaganych instytucjach
WAŻNE!!!
Partnerzy są zobowiązani do zawarcia umowy partnerskiej i przedłożenia jej na etapie podpisywania umowy na realizację usługi, która określi zasady i zakres współpracy, sposoby rozliczania środków pomiędzy partnerami, podział odpowiedzialności za realizację usług, komunikowania się partnerów przez cały okres realizacji.
7. PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT
SKŁADANIE OFERT
a) Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty ( decyduje data wpływu) do Urzędu Gminy w Grodźcu , ul. Główna 17 ; 62-580 Grodziec w terminie do 03 lipca 2009r.
b) Oferta winna być ważna przez co najmniej 30 dni od daty określonej w pkt. a)
c) Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem
Oferta na świadczenie usług: „Zorganizowanie czasu wolnego o charakterze kulturalno-sportowym dla dzieci i młodzieży z terenu Gminy Grodziec w okresie wzmożonych prac polowych”.
ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy
OCENA OFERT
1. Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywać się będzie w 3 etapach:
a. Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6
b. Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert).
Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.
c. Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) (jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne),
2. Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 2 tygodni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.
3. Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.
4. Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.
8. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM
W celu uzyskania dodatkowych informacji Zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się z p. Beatą Nowicką – Sekretarzem Gminy , pokój nr 15, tel. 063 2485500, e-mail ug@grodziec.pl
9. ZAŁĄCZNIKI
1. Formularz Oferty
2. Wzór Umowy/porozumienia
3. Wzór Sprawozdania
4. Koszty podlegające finansowaniu
5. Wzór listu intencyjnego
Wójt Gminy
/-/ Piotr Juszczak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Grodziec