WÓJT GMINY GRODZIEC
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE
STANOWISKO URZĘDNICZE - SEKRETARZ GMINY GRODZIEC
Urząd Gminy Grodziec
ul. Główna 17
62-580 Grodziec
Nazwa stanowiska: Sekretarz Gminy Grodziec – 1/2 etatu.
O zatrudnienie na powyższe wolne kierownicze stanowisko urzędnicze może ubiegać się osoba, która spełnia następujące wymagania.
Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie.
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3) Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4) Nieposzlakowana opinia.
5) Wykształcenie wyższe.
6) Co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2014.1202) w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
7) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.
8) Ponadto kandydat na stanowisko Sekretarza Gminy Grodziec powinien posiadać umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office oraz wykazać się znajomością i umiejętnością stosowania w praktyce przepisów ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- o finansach publicznych,
- Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- o ochronie danych osobowych,
- Kodeks Pracy,
- o systemie oświaty,
- Karta Nauczyciela.
Wymagania dodatkowe:
1) Preferowane studia z zakresu administracji.
2) Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi.
3) Umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole.
4) Wysoka kultura osobista.
5) Odporność na stres.
6) Znajomość struktury organizacyjnej Urzędu.
7) Komunikatywność, kreatywność, samodzielność, inicjatywa, dyspozycyjność.
8) Zdolność podejmowania decyzji.
9) Dokładność i zaangażowanie w pracy.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Organizowanie pracy Urzędu i koordynacja działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne;
2) Kierowanie pracą Referatu Organizacyjnego i Spraw Społecznych;
3) Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej;
4) Opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego Urzędu i regulaminu pracy oraz uaktualnianie ich w miarę potrzeb;
5) Udział w opracowywaniu projektów statutów, regulaminów organów Gminy i jednostek pomocniczych Gminy;
6) Opracowywanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy z udziałem kierownika merytorycznego referatu;
7) Nadzór nad organizacją, porządkiem i dyscypliną pracy w Urzędzie oraz rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między pracownikami;
8) Dbanie o podnoszenie kwalifikacji przez pracowników;
9) Zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym;
10) Branie udziału w sesjach Rady Gminy;
11) Koordynowanie działalności komórek organizacyjnych oraz organizowanie ich współpracy;
12) Koordynacja i nadzór nad przygotowywaniem przez pracowników projektów uchwał Rady Gminy, Zarządzeń Wójta Gminy oraz innych aktów prawnych i zapewnienie ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa;
13) Organizowanie i nadzorowanie pracy praktykantów i stażystów w Urzędzie;
14) Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;
15) Stwierdzanie własnoręczności podpisów i zgodności kopii z oryginałem;
16) Sporządzanie zeznań świadków i umów dzierżaw;
17) Koordynowanie i organizacja prac związanych ze spisami statystycznymi;
18) Nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej oraz BIP Gminy;
19) Koordynowanie okresowych ocen pracowników;
20) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy;
21) Pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji;
22) Wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Sekretarza przez przepisy prawa, uchwały Rady Gminy oraz Zarządzenia Wójta Gminy.
Warunki pracy na stanowisku:
Zatrudnienie na stanowisku Sekretarza Gminy Grodziec w wymiarze 1/2 etatu. Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, bez windy, potrzeba przemieszczania się po schodach.
Informacje dodatkowe:
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Życiorys (CV).
3. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje.
5. Kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
6. Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie w pracy.
7. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
8. Oświadczenie o niekaralności za popełnione umyślne przestępstwa skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego.
9. Oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie prac objętych zakresem czynności Sekretarza Gminy.
10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
11. Inne, które kandydat uzna za ważne dla jego przyszłej pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2014.1182 j.t.) oraz Ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2014.1202 j.t )".
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach opatrzonych adnotacją „Nabór na stanowisko: Sekretarz Gminy Grodziec” osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec, lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 lipca 2016 roku do godz. 15:30.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Grodziec lub data stempla pocztowego. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Grodziec oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Grodziec.
Wójt Gminy Grodziec zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek
z kandydatów na w/w stanowisko.
Wójt Gminy Grodziec
/-/Anna Andrzejewska
Grodziec, dnia 14 lipca 2016 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Grodziec