Grodziec, dnia 15 kwietnia 2019 roku
OR.210.5.2019
WÓJT GMINY GRODZIEC
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY GRODZIEC
ul. Główna 17
62-580 Grodziec
Nazwa stanowiska: Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej
O zatrudnienie na powyższe kierownicze stanowisko urzędnicze może ubiegać się osoba, która spełnia następujące wymagania.
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo pozostałych państw Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe;
6) staż pracy minimum 4 lata;
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność stosowania przepisów prawa i znajomość ustaw:
- o strażach gminnych oraz towarzyszące rozporządzenia,
- o samorządzie gminnym,
- o finansach publicznych,
- o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- o zarządzaniu kryzysowym,
2) znajomość zagadnień związanych z działalnością OSP, z funkcjonowaniem systemu ratowniczo – gaśniczego w Polsce,
3) umiejętność organizowania pracy,
4) umiejętność dowodzenia ludźmi oraz pracy w zespole,
5) umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków,
6) dyspozycyjność, rzetelność sumienność, samodzielność,
7) umiejętność obsługi komputera, poczty elektronicznej oraz urządzeń biurowych,
8) kwalifikacje z zakresu pożarnictwa,
9) prawo jazdy kat. B.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Warunki pracy na stanowisku:
Zatrudnienie na stanowisku Komendanta Gminnego Ochrony Przeciwpożarowej w wymiarze 0,3 etatu.
Stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie Urzędu Gminy Grodziec, wyposażone w urządzenia techniczne. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, bez windy, potrzeba przemieszczania się po schodach. Praca odbywa się w systemie jednozmianowym.
Informacje dodatkowe:
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Życiorys (CV).
3. Kserokopie świadectw pracy.
4. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
6. Kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie w pracy.
7. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
8. Oświadczenie o niekaralności za popełnione umyślne przestępstwa skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego.
9. Oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem czynności Komendanta Gminnego Ochrony Przeciwpożarowej.
10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
11. Inne, które kandydat uzna za ważne dla jego przyszłej pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.poz.1000.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U.2018.1260. ze zm.)".
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuje się, że: administratorem zebranych danych osobowych jest Urząd Gminy Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec, reprezentowany przez Wójta Gminy Grodziec. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Jarosław Orkowski, adres email ug@grodziec.pl; tel.: 63-2485500 wew. 41. Dane osobowe będą przetwarzane w związku z procesem rekrutacyjnym na stanowisko Komendanta Gminnego Ochrony Przeciwpożarowej prowadzonym przez Urząd Gminy Grodziec. Dane nie zostaną udostępnione innym podmiotom. Podanie danych jest wymogiem ustawowym.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją „Nabór na stanowisko: Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej” w Sekretariacie Urzędu Gminy Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Grodziec, ul. Główna 17; 62-580 Grodziec w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 kwietnia 2019 roku do godz. 15:30.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Grodziec. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Grodziec oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Grodziec.
Wójt Gminy Grodziec zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na ww. stanowisko.
Wójt Gminy Grodziec
/-/ Mariusz Woźniak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Grodziec