OR.210.4.2020
Grodziec, dnia 11 marca 2020 roku
WÓJT GMINY GRODZIEC
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY GRODZIEC
ul. Główna 17
62-580 Grodziec
Nazwa stanowiska: referent do spraw świadczeń rodzinnych.
O zatrudnienie na powyższe stanowisko urzędnicze może ubiegać się osoba, która spełnia następujące wymagania.
Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo pozostałych państw Unii Europejskiej albo obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
3) Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4) Nieposzlakowana opinia.
5) Wykształcenie minimum średnie.
6) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość podstawowych programów komputerowych, Płatnik, Ezar+,
2) obsługa Internetu i poczty elektronicznej,
3) preferowane wykształcenie wyższe,
4) umiejętność interpretowania przepisów prawnych,
5)znajomość ustaw o: samorządzie gminnym; kodeksie postępowania administracyjnego; świadczeniach rodzinnych; ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”, Rządowym Programie „Dobry Start”,
6) minimalny staż pracy 2 lata,
7) umiejętność dobrej organizacji pracy,
8) komunikatywność, kreatywność, samodzielność, uczciwość, rzetelność,
9) prawo jazdy kategorii B.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw z zakresu świadczeń rodzinnych:
1) przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych;
2) prowadzenie postępowania w zakresie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego;
3) wprowadzanie do systemów informatycznych danych niezbędnych do wydawania decyzji w sprawach ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń opiekuńczych (zasiłek pielęgnacyjny, świadczenie pielęgnacyjne, specjalny zasiłek opiekuńczy) oraz zasiłków dla opiekunów;
4) prowadzenie postępowania i przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz wszelkich innych pism w zakresie świadczeń rodzinnych i opiekuńczych;
5) prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeń emerytalno – rentowych i ubezpieczeń zdrowotnych osób uprawnionych do świadczeń opiekuńczych;
6) sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych, świadczeń opiekuńczych (w tym należnych składek na ubezpieczenie emerytalno-rentowe i ubezpieczenie zdrowotne);
7) przygotowanie prognoz, analiz oraz sprawozdań w ramach prowadzonych spraw;
8) prowadzenie postępowania w sprawach nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz ewidencjonowanie i rozliczanie kwot z tytułu nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych;
9) prowadzenie spraw określonych ustawą o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”;
10) współpraca z ośrodkami pomocy społecznej, sądami, urzędami, instytucjami i organami w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na stanowisku pracy.
2. Wykonywanie czynności związanych z realizacją Rządowego Programu „DOBRY START”.
3. Sporządzanie sprawozdań statystycznych.
4. Systematyczna archiwizacja danych.
5. Realizacja zadań obronnych wynikających z planów obronnych Gminy Grodziec.
6. Wykonywanie innych czynności powierzonych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta, Sekretarza i Skarbnika Gminy.
Warunki pracy na stanowisku:
Zatrudnienie na stanowisku referenta do spraw świadczeń rodzinnych w wymiarze 1/1 etatu.
Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Grodziec. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, bez windy, potrzeba przemieszczania się po schodach.
Informacje dodatkowe:
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Życiorys (CV).
3. Kserokopie świadectw pracy.
4. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
6. Kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie w pracy.
7. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
8. Oświadczenie o niekaralności za popełnione umyślne przestępstwa skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego.
9. Oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem czynności referenta do spraw świadczeń rodzinnych.
10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
11. Inne, które kandydat uzna za ważne dla jego przyszłej pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r.; ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.poz.1000.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.2019.1282 ze zm.)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją „Nabór na stanowisko: referent do spraw świadczeń rodzinnych” w Sekretariacie Urzędu Gminy Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Grodziec, ul. Główna 17; 62-580 Grodziec w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 marca 2020 roku do godz. 15:30.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Grodziec. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Grodziec oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Wójt Gminy Grodziec zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na ww. stanowisko.
Wójt Gminy Grodziec
/-/ Mariusz Woźniak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Grodziec