OR.210.2.2023
Grodziec, dnia 1 lutego 2023 r.
WÓJT GMINY GRODZIEC OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW
NA STANOWISKO „LOKALNY ANIMATOR SPORTU"
W 2023 ROKU NA OBIEKCIE „ORLIK 2012”
PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. MARII DĄBROWSKIEJ W GRODŹCU
Rodzaj umowy: umowa zlecenie.
1.Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie, obywatelstwo pozostałych państw Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
4) posiadanie kwalifikacji i uprawnień do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. m.in.: instruktora, trenera, nauczyciela wychowania fizycznego, organizatora zajęć i ewentualnie zawodów posiadających stosowne uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Zakres i sposób wykonywania zadań na stanowisku:
1) inicjowanie, organizacja oraz prowadzenie regularnych i atrakcyjnych zajęć oraz imprez sportowych dla różnych grup społecznych (w tym dla dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych, osób niepełnosprawnych, seniorów);
2) współpraca ze szkołami i innymi placówkami oświatowo-wychowawczymi w celu promowania aktywności fizycznej;
3) współpraca z klubami sportowymi i innymi organizacjami pozarządowymi;
4) organizowanie i współorganizowanie imprez sportowych oraz innych wydarzeń promujących zdrowy styl życia;
5) promocja Gminy Grodziec poprzez działania prowadzone na boisku Orlik;
6) angażowanie się w organizację turniejów i akcji społecznych inicjowanych przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, jeśli te obejmują swoim zasięgiem dane boisko Orlik;
7) angażowanie się w programy centralne;
8) wolontariat oraz aktywna postawa obywatelska;
9) przeprowadzenie testów oceniających sprawność fizyczną uczestników zajęć prowadzonych przez Animatora;
10) dbanie o czystość na terenie kompleksu boisk sportowych Orlik, w tym dbanie o czystość obiektów sanitarno-szatniowych;
11) rejestracja profilu Animatora oraz Orlika, na którym pracuje, na portalu internetowym NaszORLIK.eu, a następnie aktualizowanie informacji związanych z funkcjonowaniem obiektu na w/w. portalu;
12) realizowanie w okresie jednego miesiąca minimum 60 godzin zajęć udokumentowanych odpowiednimi zapisami w „Dzienniku Zajęć", którego wzór będzie stanowił załącznik
do umowy zlecenia.
3. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) życiorys i list motywacyjny;
2) koncepcja funkcjonowania obiektu „Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej im. Marii Dąbrowskiej w Grodźcu (tj. proponowany zakres zajęć i zawodów sportowych realizowanych w trakcie trwania programu w postaci szczegółowego harmonogramu, przy uwzględnieniu co najmniej 60 godzin zajęć w miesiącu);
3) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
4) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo - rekreacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
5) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe - w przypadku posiadania stażu pracy;
6) podpisane pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
7) podpisane pisemne oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
4. Informacje dodatkowe:
1) zakłada się zatrudnienie jednego lub dwóch Animatorów Sportu. Jeden Animator Sportu będzie miał do przepracowania 120 godzin miesięcznie, a dwóch Animatorów Sportu będzie miało do przepracowania min. 60 godzin miesięcznie, w tym:
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia z wyłonionym Operatorem Programu „Lokalny Animator Sportu” w 2023 roku przez Ministerstwo Sportu i Turystyki (I umowa zlecenia obejmująca 30 godzin zajęć miesięcznie);
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia zawartej z Gminą Grodziec (II umowa zlecenia obejmująca min. 30 godzin zajęć miesięcznie);
2) szczegółowy zakres obowiązków animatora zostanie określony przez gospodarza obiektu;
3) planowany okres zatrudnienia: od dnia 1 marca 2023 r. do dnia 30 listopada 2023 r.
5. Terminy i miejsce składania dokumentów:
1) Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w Sekretariacie Urzędu Gminy Grodziec (I piętro) lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu) w terminie do dnia 13 lutego 2023 roku do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec z adnotacją: Nabór na stanowisko „Lokalny Animator Sportu" w 2023 roku na obiekcie „Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej im. Marii Dąbrowskiej w Grodźcu;
2) Nadesłanych dokumentów nie zwracamy;
3) Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane;
4) Warunkiem rozpatrzenia oferty kwalifikującej do dalszego etapu naboru jest złożenie wymaganych dokumentów;
5) Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej;
6) Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.grodziec.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Grodziec.
Wójt Gminy Grodziec
/-/ Mariusz Woźniak
UWAGA!
Wójt Gminy Grodziec zastrzega sobie prawo zmiany określonych w ogłoszeniu warunków zatrudnienia Animatorów Sportu, a w szczególności w przypadku nieuzyskania dofinansowania w ramach Programu „Lokalny Animator Sportu” w 2023 roku.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Grodziec