WÓJT GMINY GRODZIEC
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY GRODZIEC
ul. Główna 17
62-580 Grodziec
Nazwa stanowiska: referent.
O zatrudnienie na powyższe stanowisko urzędnicze może ubiegać się osoba, która spełnia następujące wymagania.
Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie.
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych.
3) Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4) Nieposzlakowana opinia.
5) Wykształcenie wyższe.
6) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o systemie oświaty, ustawy karta nauczyciela, ustawy kodeks pracy.
2) Preferowane studia z zakresu finansów i administracji.
3) Umiejętność dobrej organizacji pracy.
4) Komunikatywność, kreatywność, samodzielność.
5) Dobra znajomość obsługi komputera.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Prowadzenie spraw z zakresu oświaty w gminie:
1) prowadzenie wszelkich spraw związanych z działalnością oświaty na terenie gminy;
2) przygotowywanie projektów uchwał w sprawach oświaty, zakładania, przekształcania, likwidowania i łączenia gminnych jednostek oświatowych;
3) nadawanie statutów nowozakładanym jednostkom;
4) kształtowanie sieci przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów;
5) prowadzenie spraw związanych ze zmianami obwodów szkolnych;
6) prowadzenie spraw związanych z arkuszami organizacyjnymi przedszkoli, szkół
podstawowych, gimnazjów;
7) prowadzenie spraw związanych z zapewnianiem transportu dzieci do i ze szkoły zgodnie z obowiązującymi przepisami;
8) przygotowywanie awansu zawodowego nauczycieli;
9) przygotowywanie powierzeń stanowisk kierowniczych w oświacie gminnej i odwoływania
z tych stanowisk, prowadzenia konkursów na dyrektorów jednostek oświatowych;
10) współdziałanie z Kuratorium Oświaty w zakresie oceniania dyrektorów gminnych jednostek oświatowych;
11) współpraca Gminy z organami nadzoru pedagogicznego;
12) obsługa Systemu Informacji Oświatowej na poziomie Gminy;
13) zapewnianie dzieciom w odpowiednim wieku opieki przedszkolnej oraz opieki nad dziećmi
do lat 3;
14) prowadzenie spraw dotyczących naliczania i przekazywania dotacji dla szkół niepublicznych;
15) prowadzenie spraw dotyczących programów rządowych dla szkół (wyprawka szkolna, wyposażenie szkół w podręczniki, książki moich marzeń i innych);
16) kontrola realizacji obowiązku szkolnego;
17) koordynowanie dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół;
18) prowadzenie spraw z zakresu dofinansowania pracodawcom kosztów przygotowania zawodowego młodocianych pracowników;
19) przygotowywanie prognoz, analiz oraz sprawozdań w ramach prowadzonych spraw;
20) prowadzenie rejestru niepublicznych placówek oświatowych;
21) systematyczna archiwizacja danych;
22) Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Skarbnika i Sekretarza Gminy.
Warunki pracy na stanowisku:
Zatrudnienie na stanowisku referenta w wymiarze 1/1 etatu. Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, bez windy, potrzeba przemieszczania się po schodach.
Informacje dodatkowe:
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Życiorys (CV).
3. Kserokopie świadectw pracy.
4. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
6. Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności
oraz doświadczenie w pracy.
7. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
8. Oświadczenie o niekaralności za popełnione umyślne przestępstwa skarbowe lub ścigane
z oskarżenia publicznego.
9. Oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem czynności referenta.
10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
11. Inne, które kandydat uzna za ważne dla jego przyszłej pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2014.1182 j.t.) oraz Ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2014.1202 j.t )".
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją „Nabór na stanowisko: referent” w Sekretariacie Urzędu Gminy Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 marca 2016 roku. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu
o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Grodziec oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Grodziec.
Wójt Gminy Grodziec zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na w/w stanowisko.
Wójt Gminy Grodziec
/-/ Anna Andrzejewska
Grodziec, dnia 03.03.2016 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Grodziec