Ogłoszenia o naborze

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE.NAZWA STANOWISKA: REFERENT.

WÓJT GMINY GRODZIEC

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE GMINY GRODZIEC

ul. Główna 17

62-580 Grodziec

 

Nazwa stanowiska: referent.

O zatrudnienie na powyższe stanowisko urzędnicze może ubiegać się osoba, która spełnia następujące wymagania.

Wymagania niezbędne:

1)       Obywatelstwo polskie.

2)       Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych.

3)      Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

4)       Nieposzlakowana opinia.

5)       Wykształcenie wyższe.

6)       Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.

Wymagania dodatkowe:

1)      Znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o systemie oświaty, ustawy karta nauczyciela, ustawy kodeks pracy.

2)      Preferowane studia z zakresu finansów i administracji.

3)      Umiejętność dobrej organizacji pracy.

4)      Komunikatywność, kreatywność, samodzielność.

5)      Dobra znajomość obsługi komputera.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Prowadzenie spraw z zakresu oświaty w gminie:

1)        prowadzenie wszelkich spraw związanych z działalnością oświaty na terenie gminy;

2)       przygotowywanie projektów uchwał w sprawach oświaty, zakładania, przekształcania, likwidowania i łączenia gminnych jednostek oświatowych;

3)        nadawanie statutów nowozakładanym jednostkom;

4)        kształtowanie sieci przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów;

5)        prowadzenie spraw związanych ze zmianami obwodów szkolnych;

6)        prowadzenie spraw związanych z arkuszami organizacyjnymi przedszkoli, szkół

podstawowych, gimnazjów;

7)        prowadzenie spraw związanych z zapewnianiem transportu dzieci do i ze szkoły zgodnie z obowiązującymi przepisami;

8)        przygotowywanie awansu zawodowego nauczycieli;

9)        przygotowywanie powierzeń stanowisk kierowniczych w oświacie gminnej i odwoływania

z  tych stanowisk, prowadzenia konkursów na dyrektorów jednostek oświatowych;

10)     współdziałanie z Kuratorium Oświaty w zakresie oceniania dyrektorów gminnych jednostek oświatowych;

11)     współpraca Gminy z organami nadzoru pedagogicznego;

12)     obsługa Systemu Informacji Oświatowej na poziomie Gminy;

13)     zapewnianie dzieciom w odpowiednim wieku opieki przedszkolnej oraz opieki nad dziećmi

        do lat 3;

14)     prowadzenie spraw dotyczących naliczania i przekazywania dotacji dla szkół niepublicznych;  

15)     prowadzenie spraw dotyczących programów rządowych dla szkół (wyprawka szkolna, wyposażenie szkół w podręczniki, książki moich marzeń i innych);

16)     kontrola realizacji obowiązku szkolnego;

17)     koordynowanie dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół;

18)     prowadzenie spraw z zakresu dofinansowania pracodawcom kosztów przygotowania zawodowego młodocianych pracowników;

19)     przygotowywanie prognoz, analiz oraz sprawozdań w ramach prowadzonych spraw;

20)     prowadzenie rejestru niepublicznych placówek oświatowych;

21)     systematyczna archiwizacja danych;

22)     Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta,  Skarbnika i Sekretarza Gminy.

Warunki pracy na stanowisku:                                                                                             

Zatrudnienie na stanowisku referenta w wymiarze 1/1 etatu. Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, bez windy, potrzeba przemieszczania się po schodach.

Informacje dodatkowe:

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.

 

Wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny.

2. Życiorys (CV).

3. Kserokopie świadectw pracy.

4. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.

5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.

6. Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności                

    oraz doświadczenie w pracy.

7. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

8. Oświadczenie o niekaralności za popełnione umyślne przestępstwa skarbowe lub ścigane

z oskarżenia publicznego.

9. Oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem czynności referenta.

10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

11. Inne, które kandydat uzna za ważne dla jego przyszłej pracy.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2014.1182 j.t.) oraz Ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2014.1202 j.t )".

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją „Nabór na stanowisko: referent” w Sekretariacie Urzędu Gminy Grodziec, ul. Główna 17,  62-580 Grodziec w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 marca 2016 roku. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Inne informacje:

Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu
o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani.

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Grodziec oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Grodziec.

Wójt Gminy Grodziec zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na w/w stanowisko.

 

Wójt Gminy Grodziec
/-/ Anna Andrzejewska

 

Grodziec, dnia 03.03.2016 r.

 

                                                                                                      

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 04.03.2016
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Maria Pięciak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 marca 2016 10:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Irena Rożewska
Ilość wyświetleń: 4148
01 kwietnia 2016 11:12 (Irena Rożewska) - Dodanie załącznika [informacja_o_wynikach_naboru.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 kwietnia 2016 11:05 (Irena Rożewska) - Usunięcie załącznika [inormacja_o_o_wynikach_naboru.docx] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 kwietnia 2016 10:47 (Irena Rożewska) - Dodanie załącznika [inormacja_o_o_wynikach_naboru.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany