BIBLIOTEKA PUBLICZNA GMINY GRODZIEC
ul. Targowa 2a, Grodziec, 62-580
Kierownik Biblioteki Publicznej Gminy Grodziec ogłasza nabór na stanowisko
pomoc administracyjna w Bibliotece Publicznej Gminy Grodziec
Ilość stanowisk: 1
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Okres zatrudnienia: czas określony
Stanowisko: pomoc administracyjna
Miejsce wykonywania pracy: Biblioteka Publiczna Gminy Grodziec, ul. Targowa 2a, Grodziec,62-580
O zatrudnienie na powyższe stanowisko może ubiegać się osoba, która spełnia następujące wymagania.
1. Wymagania niezbędne:
- wiek do 30 lat (ze względu na dofinansowanie stanowiska pracy z PUP Konin)
- status osoby bezrobotnej – profil II
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
- wykształcenie: minimum średnie
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na powyższym stanowisku
- obsługa komputera (pakiet MS Office, Internet; poczta elektroniczna)
- obsługa urządzeń biurowych (fax, skaner, ksero)
2. Wymagania dodatkowe:
- preferowane studia wyższe administracyjne lub pokrewne o specjalności administracyjnej
- mile widziane studia podyplomowe w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych, bibliotekoznawstwa, technologii informacyjnej
- znajomość instrukcji kancelaryjnej
- umiejętność redagowania pism
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kreatywność
- prawo jazdy kat. B.
3. Zakres wykonywanych zadań:
- pomoc w przyjmowaniu i wysyłaniu korespondencji na zewnątrz
- pomoc w prowadzeniu ewidencji korespondencji
- pomoc przy archiwizacji danych
- pomoc w redagowaniu pism wyjściowych
- pomoc w redagowaniu strony internetowej
- praca na programach komputerowych
- pomoc w przygotowywaniu sprawozdań
- pomoc w organizacji imprez kulturalnych
- pomoc w działaniach nakierowanych na promocję Biblioteki i Gminy
4. Warunki pracy na stanowisku:
Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Biblioteki Publicznej Gminy Grodziec. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, bez windy, potrzeba przemieszczania się po schodach.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- życiorys (CV)
- kserokopia świadectw, dyplomów potwierdzających wykształcenie
- kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach
- kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności
- oświadczenie o niekaralności za popełnione umyślne przestępstwa skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji,
- inne, które kandydat uzna za ważne dla jego przyszłej pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.2014.1182 j.t.) oraz Ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.2014.1202 j.t )".
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją „Nabór na stanowisko: pomoc administracyjna” w Bibliotece Publicznej Gminy Grodziec, ul. Targowa 2a, 62-580 Grodziec, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 maja 2016 roku.
Aplikacje, które wpłyną do biblioteki po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Grodziec.
Kierownik Biblioteki Publicznej Gminy Grodziec zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na ww. stanowisko.
/-/ Kierownik Biblioteki Publicznej
Gminy Grodziec
Katarzyna Gromala
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Grodziec