OR.210.1.2024
Grodziec, dnia 12 lutego 2024 roku
WÓJT GMINY GRODZIEC
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY GRODZIEC
ul. Główna 17
62-580 Grodziec
Nazwa stanowiska: referent.
O zatrudnienie na powyższe stanowisko urzędnicze może ubiegać się osoba, która spełnia następujące wymagania.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie, obywatelstwo pozostałych państw Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane studia wyższe z zakresu: administracja, gospodarka przestrzenna lub pochodne;
- znajomość podstawowych programów komputerowych;
- obsługa Internetu i poczty elektronicznej;
- umiejętność interpretowania przepisów prawnych oraz ich stosowania w praktyce;
- znajomość ustaw o: samorządzie gminnym; gospodarce nieruchomościami; planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
- minimalny staż pracy 2 lata;
- umiejętność dobrej organizacji pracy;
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, samodzielność, sumienność uczciwość, rzetelność;
- prawo jazdy kategorii B.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie ewidencji mienia komunalnego i sporządzanie okresowych informacji o jego stanie;
- podejmowanie działań w zakresie rozwoju lokalnego, przygotowywanie strategii rozwoju gminy, planów odnowy miejscowości i innych dokumentów niezbędnych dla rozwoju Gminy;
- przygotowywanie wniosków o przyznanie funduszy zewnętrznych i współpraca w tym zakresie ze wszystkimi stanowiskami pracy i jednostkami organizacyjnymi;
- realizacja projektów i współdziałanie w tym zakresie z jednostkami organizacyjnymi, ze stanowiskami pracy Urzędu Gminy oraz z organizacjami pozarzadowymi;
- prowadzenie spraw z zakresu funduszu sołeckiego;
- współpraca w zakresie realizacji inwestycji z Referatem Gospodarki Komunalnej i Referatem Finansów;
- prowadzenie punktu konsultacyjno – informacyjnego dla inwestycji na terenie Gminy Grodziec w zakresie zasad i warunków programu p.n. „Czyste Powietrze”;
- realizacja zadań obronnych wynikających z planów obronnych Gminy Grodziec;
- sporządzanie sprawozdań statystycznych;
- systematyczna archiwizacja danych;
- wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Sekretarza i Skarbnika Gminy.
Osoba na ww. stanowisku zastępować będzie inspektora Referatu Inwestycji i Planowania Przestrzennego w zakresie:
- sporządzania projektów do założeń studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i dokonywanie aktualizacji;
- wydawania wypisów, wyrysów, zaświadczeń itp. w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego;
- prowadzenia postępowań w sprawach wydawania decyzji w sprawie ustalenia warunków zabudowy oraz ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego;
- prowadzenia rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
- rejestrowania decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu;
- prowadzenia ewidencji numeracji porządkowej nieruchomości, nadawanie numeracji nowym budynkom oraz ustalanie nazw ulic;
- prowadzenia postępowań w zakresie wydawania decyzji środowiskowych;
- podziału, rozgraniczania i scalania gruntów;
- komunalizacji gruntów;
- prowadzenia całości spraw wynikających z zadań gminy w zakresie ochrony zabytków, w tym prowadzenia gminnej ewidencji zabytków;
- sporządzania sprawozdań z zakresu wykonywanych obowiązków.
Warunki pracy na stanowisku:
Zatrudnienie na stanowisku referenta w wymiarze 1/1 etatu.
Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, bez windy, potrzeba przemieszczania się po schodach.
Informacje dodatkowe:
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
- Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
- Kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie w pracy.
- Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za popełnione umyślne przestępstwa skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem czynności referenta.
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
- Inne, które kandydat uzna za ważne dla jego przyszłej pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.poz.1781.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.2022.530 ze zm.)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją „Nabór na stanowisko: referent” w Sekretariacie Urzędu Gminy Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec, biuro nr 7 na piętrze lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Grodziec, ul. Główna 17; 62-580 Grodziec, lub drogą elektroniczną na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /bc954n5vwe/SkrytkaESP. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 lutego 2024 roku do godz. 15:30.
Dokumenty aplikacyjne składane drogą elektroniczną muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej).
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Grodziec. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Grodziec oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Grodziec.
Wójt Gminy Grodziec zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na ww. stanowisko.