Ogłoszenia o naborze

WÓJT GMINY GRODZIEC OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE GMINY GRODZIEC. NAZWA STANOWISKA: ZASTĘPCA KIEROWNIKA REFERATU ORGANIZACYJNEGO.

OR.210.2.2024

Grodziec, dnia 14 lutego 2024 roku

 

 

WÓJT GMINY GRODZIEC
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY GRODZIEC
ul. Główna 17
62-580 Grodziec

 

Nazwa stanowiska: Zastępca Kierownika Referatu Organizacyjnego..

 

O zatrudnienie na powyższe stanowisko urzędnicze może ubiegać się osoba, która spełnia następujące wymagania.

 

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie, obywatelstwo pozostałych państw Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
  6. minimalny staż pracy 4 lata (przynajmniej 2 letni staż pracy zgodny z zakresem obowiązków);
  7. bardzo dobra znajomość ustaw o: samorządzie gminnym; pracownikach samorządowych; kodeksie pracy; finansach publicznych; opłacie skarbowej; prawo zamówień publicznych; dostępie do informacji publicznej; kodeksie postępowania administracyjnego; ochronie informacji niejawnych; kodeksie cywilnym; Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; przepisów dotyczących ochrony danych osobowych; przepisów dotyczących bezpieczeństwa informacji; przepisów o sygnalistach;
  8. biegła znajomość obsługi sprzętu komputerowego  w tym znajomość podstawowych programów pakietu MS Office (WORD, EXCEL);
  9. prawo jazdy kategorii B;
  10. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. preferowane studia wyższe z zakresu: administracja lub pochodne;
  2. umiejętność opracowywania aktów prawnych;
  3. umiejętność interpretowania przepisów prawnych oraz ich stosowania w praktyce;
  4. umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, w tym umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole;
  5. wysoka kultura osobista;
  6. odporność na stres;
  7. komunikatywność, kreatywność, samodzielność, inicjatywa, dyspozycyjność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, odpowiedzialność, terminowość;
  8. umiejętność dobrej organizacji pracy;
  9. dokładność i zaangażowanie w pracy.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. kierowanie pracą Referatu Organizacyjnego;
  2. nadzór nad prawidłowością i terminowością wysyłania korespondencji;
  3. udział w opracowaniach projektów: regulaminu organizacyjnego, regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania pracowników;
  4. udział w opracowywaniu projektów statutów, regulaminów organów Gminy i jednostek pomocniczych Gminy; 
  5. opracowywanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy w Referacie Organizacyjnym;
  6. sporządzanie okresowych ocen pracowników zatrudnionych w Referacie Organizacyjnym;
  7. nadzór nad organizacją szkoleń dla pracowników Urzędu; 
  8. współpraca z inspektorem BHP w celu zapewnienia przestrzegania przepisów BHP, w tym organizacja szkoleń dla pracowników;
  9. sporządzanie projektów Zarządzeń Wójta, Uchwał Rady Gminy oraz innych aktów prawnych w zakresie właściwości Referatu Organizacyjnego;
  10. organizowanie i nadzorowanie pracy praktykantów i stażystów w Urzędzie;
  11. wydawanie zaświadczeń o pracy w gospodarstwie rolnym;
  12. sporządzanie zeznań świadków o pracy w gospodarstwie rolny dla celów pracowniczych;
  13. sporządzanie okresowych ocen pracowników w Referacie Organizacyjnym;
  14. nadzór nad prawidłową realizacją ustawy o Pracowniczych Planach Kapitałowych;
  15. udostępnianie informacji publicznej w zakresie zadań Referatu Organizacyjnego;
  16. udzielanie i organizacja pomocy merytorycznej radnym;
  17. nadzór nad organizacją wyborów sołtysów i rad sołeckich;
  18. współpraca z Inspektorem Ochrony Danych i nadzór nad prawidłowością przetwarzania danych osobowych w Urzędzie;
  19. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawie organizacji prac interwencyjnych, robót publicznych oraz staży dla osób bezrobotnych z terenu Gminy;
  20. sporządzanie sprawozdań statystycznych;
  21. systematyczna archiwizacja danych;
  22. realizacja zadań obronnych wynikających z planów obronnych Gminy Grodziec;
  23. wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Sekretarza Gminy i Skarbnika Gminy.

 

Warunki pracy na stanowisku: Zastępca Kierownika Referatu Organizacyjnego:

Zatrudnienie na stanowisku  w wymiarze 1/1 etatu.

Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, bez windy, potrzeba przemieszczania się po schodach.

 

Informacje dodatkowe:

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

 

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV).
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
  4. Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  5. Kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach.
  6. Kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności oraz doświadczenie w pracy.
  7. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o  zatrudnienie.
  8. Oświadczenie kandydata o niekaralności za popełnione umyślne przestępstwa skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego.
  9. Oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem czynności Zastępcy Kierownika Referatu Organizacyjnego.
  10. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  11. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
  12. Inne, które kandydat uzna za ważne dla jego przyszłej pracy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.poz.1781.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.2022.530 ze zm.)”.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją: „Nabór na stanowisko: Zastępca Kierownika Referatu Organizacyjnego” w Sekretariacie Urzędu Gminy Grodziec, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec, biuro nr 7 na piętrze lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Grodziec, ul. Główna 17; 62-580 Grodziec, lub drogą elektroniczną na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /bc954n5vwe/SkrytkaESP w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 lutego 2024 roku do godz. 15:30.

Dokumenty aplikacyjne składane drogą elektroniczną muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej).

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Grodziec. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Inne informacje:

Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani telefonicznie.

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Grodziec oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Grodziec.

Wójt Gminy Grodziec zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na ww. stanowisko.

 

Wójt Gminy Grodziec

/-/ Mariusz Woźniak

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 14.02.2024 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Maria Pięciak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 lutego 2024 12:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Matecki
Ilość wyświetleń: 1105
04 marca 2024 09:44 (Radosław Matecki) - Dodanie załącznika [inormacja_o_wynikach_naboru__zastepca.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 lutego 2024 12:51 (Radosław Matecki) - Opublikowanie dokumentu.
15 lutego 2024 12:51 (Radosław Matecki) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument nieopublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany